Hummler Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ibland när jag sitter vid datorn så efter ett tag så blir bilden suddig.. ibland blir den mindre och större hela tiden. Vad kan vara fel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har du nån sorts magnet, eller liknande, vid skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har du nån sorts magnet, eller liknande, vid skärmen? Inte vad jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Kanske du kan leta lite? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Kanske du kan leta lite? Haha , hitta inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Haha , hitta inget Eller varför inte ta det i Datorhjälps tråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Eller varför inte ta det i Datorhjälps tråden? För att jag kanske inte tänkte på den då för att jag retade mig så mycket på min skärmjävel ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 För att jag kanske inte tänkte på den då för att jag retade mig så mycket på min skärmjävel ? Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ibland när jag sitter vid datorn så efter ett tag så blir bilden suddig.. ibland blir den mindre och större hela tiden. Vad kan vara fel ? Du kan slå till den, brukar jag göra med resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Du kan slå till den, brukar jag göra med resultat. Sen får man köpa en ny efetr en månad, bra gjort! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Sen får man köpa en ny efetr en månad, bra gjort! Eller så testar man att avmagnitistera den, brukar finnas en sådan funktion i skärmens meny. Btw, Vad tycker ni om att jag skulle skapa ett forum som heter Offtopic? En kategori ska heta musik, där kan man snacka om vad man vill och en annan kategori får heta datorer och där får man prata vad man vill.. ja ni hajjar. något att hoppas på? Redigerad 20 oktober, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts