dd1978 Skrivet 6 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2002 Utan att fuska alltså! * Se till att komma till tredje ön. * Köp regält med vapen!!! * Töm garaget på ö två så det inte är fult - det blir lite trångt med pansarvagn! * Leta upp "platån" i Rise FM huset med utsikt över bygget * På platån finns ett "slow" piller - väldigt bra att ha när man ska sno pansarvagnar! * Skjut som f**n och få sex stjärnor!!! * Vänta tills en pansarvagn parkerar lägligt, extra bra är det om föraren kliver ut men inte ett måste * Ta pillret * Skjut dig fram till pansarvagnen * Ta den!!! * Åk fort som f**n till garaget * Parkera och spara!!! * Efter en "Wasted" är du inte efterlyst längre och har en trevlig leksak i garaget!!! Det känns nästan lite fuskigt att använda pansar i uppdragen, men vaa f**n!!! Lycka till Mattias Falun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 7 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2002 Annars åker man till Army stället på andra ön och hämtar en utan att bli jagad av polisen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kloak-råttan Skrivet 7 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2002 en pansarvagn ska man ha på uppdraget tursimo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2002 Annars åker man till Army stället på andra ön och hämtar en utan att bli jagad av polisen... Obs!!! du måste ha gjort uppdraget åt Phil först!!! <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 10 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2002 ja det är ju fan så mycket lättare ta den hos Phil... för det första behöver man inte få 6 stjänor och vara jagad och för det andra så behöver man ju inte komma till tredje ön.... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 jag vet enklare sätt det enda du behöver e 1.skaffa en snabb bil tex Infurnus Cheetah osv 2. Skaffa 6 stjärnor 3. åka till garaget snabbt!! 4. stanna där ett tag tills en pansarvagn kommer nära 5. snabbt sprigna ut och ta pansar vagnen 6. åk bara och parkera den i garget Obs! Tänk på att poliserna och militererna kan inte kom inte till ditt garage område Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2002 jag vet enklare sätt det enda du behöver e 1.skaffa en snabb bil tex Infurnus Cheetah osv 2. Skaffa 6 stjärnor 3. åka till garaget snabbt!! 4. stanna där ett tag tills en pansarvagn kommer nära 5. snabbt sprigna ut och ta pansar vagnen 6. åk bara och parkera den i garget Obs! Tänk på att poliserna och militererna kan inte kom inte till ditt garage område Men det är fortfarande enklare att åka till Phil!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Jag har fått en FBI car HELT lagligt och utan att bli "wasted". Det var ett uppdrag till Donald Love som en väggspär sattes upp framför hans hus och när jagklarade uppdraget så såg jag alla FBI bilar stå där och då tog jag en och åkte till garaget och spara! b.t.w hur clarar man uppdraget "expresso 2 go" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Läs Topicen: "Drink expresso" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Johan Skrivet 14 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2002 Eller också finns det en bra guide Här. (engelsk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts