Tangelito Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hej! Idag hittade jag 2 filer som tog upp till 900 mb i min San Andreas Mapp: TMPI538 - 897 MB TMPI1338 - 898 MB Och hela mitt GTA San Andreas tog upp 6 gb när det skulle tagit upp 4.7 gb Så jag vill inte ta risken för att ta bort dom filerna, kanske det kan hända nått med spelet. Så jag vill bara undra ifall det e någån anna här som har dom här filerna i sin data? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Skumt, men du kan ta bort dem filerna utan att oroa dig. Dem har inget med spelet att göra, så jag kan inte tänka mig att något kommer hända om du raderar dem. TMP = Temporary = Tillfälligt. Det verkar ju bara vara tillfälliga filer då, men du borde ta bort dom ändå tycker jag när du ändå inte vet vad dom är till för. Redigerad 18 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Testa att ta en backup på dom och ta sedan bort de och prova. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Testa att ta en backup på dom och ta sedan bort de och prova. Tänkte göra det. Fast spelet tar sen 4.69 gb, så om det skulle fattas nåot så det skulle bli till 4.7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Tänkte göra det. Fast spelet tar sen 4.69 gb, så om det skulle fattas nåot så det skulle bli till 4.7? Men herregud. varför måste det vara exakt? Jag menar det kan vara BYTE skillnad som är jätte liten och var det 4,7 innan så kanske datan hade komprimerat lite i mappen. Vissa datorer gör ju det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det ska nog vara 4.69 GB min e d , å jag har inte rört nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts