Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Ja kan hålla med om att okka är skön(i röven) jag tycker ni inte har klarat det bra utan mig. Dig diskuterar vi inte med, dig vill vi bara få bort. Vi bråkar med dig, pratar om folks rövar med dig, och huruvida forumet behöver dig eller inte.. Tror du själv att vi vill ha dig? Edit: Simpa: Och om jag visste hur många det fanns innan jag kom Redigerad 18 oktober, 2005 av Tweak Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nu kommer du med ännu ett av alla dina omogna inlägg. Jo, om du visste hur många diskussioner det fanns innan du kom, om jag visste hur många det fanns innan jag kom :P. Självklart var jag tvungen att skriva (i röven) för att bättra på min image som upprorsmakaren och allmänt störande objekt. Själv har jag varit här ett tag...Bara borta under sommaren. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja kan hålla med om att okka är skön(i röven) jag tycker ni inte har klarat det bra utan mig. Okka: W0rd. Ska bli kul att se hur kebaben klarar sig sen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Dig diskuterar vi inte med, dig vill vi bara få bort. Vi bråkar med dig, pratar om folks rövar med dig, och huruvida forumet behöver dig eller inte.. Tror du själv att vi vill ha dig? Edit: Simpa: Och om jag visste hur många det fanns innan jag kom Nej något sådant tror jag inte men hur som helst är det roligt att irritera personer som du. Även fast det inte var min mening med allt det jag skrivit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Självklart var jag tvungen att skriva (i röven) för att bättra på min image som upprorsmakaren och allmänt störande objekt. Själv har jag varit här ett tag...Bara borta under sommaren. Jo, jag såg det, men eftersom jag reggade mig under sommaren har jag inte sett till dig. Dock så har du fortfarande omogna kommentarer även fast du är äldre än mig på forumet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Men vafan, hjälp killen. Kan tyvärr inte bidra med något själv med om man vet något eller så, så säg det! Men nu var det ju så att killen inte ville ha hjälp med att skriva en recension, vilket jag kanske skulle hjälpt till med om jag hade läst boken. Han ville att någon skulle hitta eller skriva en recension åt honom, vilket är fusk. För fan han måste lära sig att ansvara för sina egna läxor, inte be folk på internet göra dom åt honom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Då får man väl fuska igen då. nej men,även om man inte kan så mycket när man kommer in på gymnasiet går det att lära sig utan grundkunskaperna från högstadiet. Dessutom måste man ha snappat upp någon från undervisningen då också. Vilket otroligt korkat uttalande. Jag undrar hur många dagar du skulle klara dig på ett gymnasium om man rensade din hjärna från allt det du lärt dig under din grundskoletid. Första året i gymnasiet är nästan bara repetition från högstadiet och om du då har hängt med på lektionerna de tre sista åren i grundskolan kan du det mesta som krävs för ditt första gymnasieår. Har du däremot skitit totalt i studierna måste du lära dig allt det plus en massa nytt på bara en tredjedel av tiden. Du kan inte fuska i all evighet. Du kan alltid fuska till dig bra betyg men när du så småningom kommer ut i arbetslivet är du körd. Ingen kommer vilja anställa dig hur bra betyg du än har om det visar sig att du inte kan något. Om du vill vara kvar här på forumet så får du också försöka hålla en högre nivå på dina inlägg. Jag vill inte se några fler hot eller påhopp från din sida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts