Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Vad är det för fel på mitt språk? Vill ni höra mina åsikter fråga om dem. Du kan ju börja med å skippa sånna där hot och se över det du skrivit innan du skickar. Du gnällde över att vi inte vill höra din åsikt, nu gnäller du emot det..? Redigerad 18 oktober, 2005 av Wu Zi Mu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Du kan ju börja med å skippa sånna där hot och se över det du skrivit innan du skickar. Hot? Räknas "att han ska få en kuk i röven" som hot? Orkar inte se över (för jag är en sån där macho grabb som vill vara cool) Edit:En anledning till att jag börjar sånna här trådar är att jag vill diskutera. Det e kul. Att höra andras åsikter är bara roligt. Redigerad 18 oktober, 2005 av kebabkurt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hot? Räknas "att han ska få en kuk i röven" som hot? Orkar inte se över (för jag är en sån där macho grabb som vill vara cool) Edit:En anledning till att jag börjar sånna här trådar är att jag vill diskutera. Det e kul. Att höra andras åsikter är bara roligt. Men du går över gränsen i varje inlägg nästan, otrevligt snack, och onödiga kommentarer. Nej sluta upp med sådant larv så kanske du kan bli en någorlunda respekterad medlem . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 När eran älskade modd kommer tillbaka får jag ta konsekvenserna för det jag skrivit men jag ångrar inget. Diskuterar man så Diskuterar man. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hot? Räknas "att han ska få en kuk i röven" som hot? Orkar inte se över (för jag är en sån där macho grabb som vill vara cool) Edit:En anledning till att jag börjar sånna här trådar är att jag vill diskutera. Det e kul. Att höra andras åsikter är bara roligt. ...det är inte lätt att droppa åsikter då frågan du ställer för att få fram dom är om man vill känna något hårt pressas mot sin tolvfingertarm... Lär dig disskutera, din lilla motsägelsefulla omklädningsrumsjunkie... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Men du går över gränsen i varje inlägg nästan, otrevligt snack, och onödiga kommentarer. Nej sluta upp med sådant larv så kanske du kan bli en någorlunda respekterad medlem . De enda "respekterade medlemmarna" på detta forum som jag kan se är bara folk som försöker värka äldre än vad de är och tar andras åsikter. Stela och Tråkiga och gör allt för att slippa att bli varnade. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 När eran älskade modd kommer tillbaka får jag ta konsekvenserna för det jag skrivit men jag ångrar inget. Diskuterar man så Diskuterar man. I en diskussion kan man framföra sina åsikter utan att börja snacka om saker i röven och andra påhopp, okej? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) De enda "respekterade medlemmarna" på detta forum som jag kan se är bara folk som försöker värka äldre än vad de är och tar andras åsikter. Stela och Tråkiga och gör allt för att slippa att bli varnade. Ja, men hellre "stel och tråkig" som du säger än bannad, det är bara att välja. Dessutom föredrar jag ett "vuxet" forum där man diskuterar moget med varrandra än ett barnforum där alla skriker : JAG SKA CUTTA DIN MAMMA !!!!111ettett, jag får så ont i huvudet av att läsa sådan text *ironi på sista* Redigerad 18 oktober, 2005 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 ...det är inte lätt att droppa åsikter då frågan du ställer för att få fram dom är om man vill känna något hårt pressas mot sin tolvfingertarm... Lär dig disskutera, din lilla motsägelsefulla omklädningsrumsjunkie... Oj! Du måste läst på i Biologin. Disskutera kan jag. Skriva mycket skit kan jag ännu bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 De enda "respekterade medlemmarna" på detta forum som jag kan se är bara folk som försöker värka äldre än vad de är och tar andras åsikter. Stela och Tråkiga och gör allt för att slippa att bli varnade. Värka äldre? Hur fan går det till? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja, men hellre "stel och tråkig" som du säger än bannad, det är bara att välja. Men om ni bara lärde er att det behövs sådanna som jag för att starta en diskussion här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) I en diskussion kan man framföra sina åsikter utan att börja snacka om saker i röven och andra påhopp, okej? Exakt, förstår du inte att det du för inte är en disskusion utan en serie av trångsynthet och pubertala påhopp? Bugger off, will ya'? --------- " Men om ni bara lärde er att det behövs sådanna som jag för att starta en diskussion här." ... Ursäkta, jag ville bara ge dig lite punkter. ... Jag kan även tillägga ett litet "haha"... Redigerad 18 oktober, 2005 av okka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Varsågod,Mimersbrunn Sidan som hjälpt mig många gånger. Men gud vad löjlig du är! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Värka äldre? Hur fan går det till? Försöka bete sig övermogna som värsta akademikerna och smöra så mycket som möjligt för moddsen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Exakt, förstår du inte att det du för inte är en disskusion utan en serie av trångsynthet och pubertala påhopp? Bugger off, will ya'? --------- " Men om ni bara lärde er att det behövs sådanna som jag för att starta en diskussion här." ... Ursäkta, jag ville bara ge dig lite punkter. ... Jag kan även tillägga ett litet "haha"... Oj! lite phet engelska där också.. Så farligt var det väl inte? Hur orkar ni ta åt er och bry er? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Försöka bete sig övermogna som värsta akademikerna och smöra så mycket som möjligt för moddsen. Ja, men man kan inte Värka äldre, det heter , verka äldre. Eller har jag fel nu igen ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Försöka bete sig övermogna som värsta akademikerna och smöra så mycket som möjligt för moddsen. Haha, det är ju lite okkas stil. Fast jag skulle inte kalla det övermoget, det är med P-C okka är ju skön kebaben! Vi smörar inte för modsen, vi tycker bara om dom Och nej, vi behöver inte dig för att skapa diskussioner, vi har klarat oss vädligt bra utan dig? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Haha, det är ju lite okkas stil. Fast jag skulle inte kalla det övermoget, det är med P-C okka är ju skön kebaben! Vi smörar inte för modsen, vi tycker bara om dom Och nej, vi behöver inte dig för att skapa diskussioner, vi har klarat oss vädligt bra utan dig? Ja kan hålla med om att okka är skön(i röven) jag tycker ni inte har klarat det bra utan mig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja kan hålla med om att okka är skön(i röven) jag tycker ni inte har klarat det bra utan mig. Nu kommer du med ännu ett av alla dina omogna inlägg. Jo, om du visste hur många diskussioner det fanns innan du kom, om jag visste hur många det fanns innan jag kom . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja kan hålla med om att okka är skön(i röven) jag tycker ni inte har klarat det bra utan mig. Jag beundrar mig över ditt sätt att argumentera, verkligen =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts