kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Men om du jämför så här då ? Du har fuskat dig igenom hela grundskolan. och när du söker till gymnasiumet så är det mellan dig och en annan person som det står om sista platsen in till klassen. Du har fuskat. den andra personen har kämpat som en riktig idiot för att lyckas komma in på den linjen som den personen verkligen vill Dom väljer dig. Hur jävla rätt är det att en lat jävla fuskarn som inte har lärt sig allt han ska ordentligt kommer in istället för en hårt pluggande person ? Tänk människa, T Ä N K. Tack för mig . Jag tycker själv att det inte ska behöva vara så. Om man ser på det på det viset kan man tycka att det är fel men på något sätt tycker jag det inte. Och med fusk kommer man inte så långt. Visst för några ämnene men i vissa funkar det bara inte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Ja,Var sitter då det dumma i att fuska? Att man "sviker lärarens förtroende" på något sätt eller? Det dumma kan ju vara det jag skrev också. Och med fusk kommer man inte så långt. Varför fortsätta ? Redigerad 18 oktober, 2005 av x_simpa_x Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 ...det dumma sitter i att man är oärlig mot sig själv. Du begriper väl att det inte är din egna besuttna kunskap som du skriver på provet då du fuskar? Är besuttna ett korrekt uttryck? haha. Självklart är det inte min kunskap men får man bra betyg så.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Varför fortsätta ? Jag ser inget fel i att fuska. Om allt hänger så jävla mycket på betygen så ska man fuska så mycket man kan för att uppnå dem (om det behövs) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Men hjälp han bara denna gången då så lär han sig till nästa? Eller, kanske inte Det brukar heta: Man lär sig av sina misstag. Får han IG eller vad fan de blir tar han sig väll i kragen till nästa gång. Om inte, så vänder han sig hit igen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag ser inget fel i att fuska. Om allt hänger så jävla mycket på betygen så ska man fuska så mycket man kan för att uppnå dem (om det behövs) Nae, det är bättre att plugga dom, vad tror du dom säger på gymnasiet när det ser ut på papprena som du har skit bra betyg, och så kommer du dit och kan ingenting ordentligt ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nae, det är bättre att plugga dom, vad tror du dom säger på gymnasiet när det ser ut på papprena som du har skit bra betyg, och så kommer du dit och kan ingenting ordentligt ? Då får man väl fuska igen då. nej men,även om man inte kan så mycket när man kommer in på gymnasiet går det att lära sig utan grundkunskaperna från högstadiet. Dessutom måste man ha snappat upp någon från undervisningen då också. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Som min förra mattelärare sa "Ni får fuska hur mycket ni vill, det är ändå bara ni som förlorar på det, Vi ger er en chans att lära, sen är det erat val" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) *Borta* Ärligt så orkar jag inte hjälpa någon att fuska.. Man vet aldrig om det drabbar mig Redigerad 18 oktober, 2005 av Xazzi Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Fuska mera. Redigerad 18 oktober, 2005 av kebabkurt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Fuska mera. Va fan menar du?... Inte ens jag som fråga om hjälp så shut ya mouth Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Va fan vill du ha den i röven eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Va fan vill du ha den i röven eller? Va fan, vill du ha en hybernatning eller ? När KalleR kommer tillbaka och ser allt som du håller på med, omogna kommentarer, onödiga topics och så vidare, så blir det minst en varning (Hoppas jag). Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Va fan, vill du ha en hybernatning eller ? När KalleR kommer tillbaka och ser allt som du håller på med, omogna kommentarer, onödiga topics och så vidare, så blir det minst en varning (Hoppas jag). Jahaja så här får man inte ha sin egen åsikt.. :'( hoppas på dina moderatorer du. Är detta ett diskussions forum eller inte? Vilka onödiga topics? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Va fan, vill du ha en hybernatning eller ? När KalleR kommer tillbaka och ser allt som du håller på med, omogna kommentarer, onödiga topics och så vidare, så blir det minst en varning (Hoppas jag). Håller med! Alla väntar på räddaren KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jahaja så här får man inte ha sin egen åsikt.. :'( hoppas på dina moderatorer du. Är detta ett diskussions forum eller inte? Vilka onödiga topics? Vi vill gärna höra dina åsikter, om du kan sköta dig och ditt språk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jahaja så här får man inte ha sin egen åsikt.. :'( ...(Läs: så här går det om man hotar med anal penetrering)... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vi vill gärna höra dina åsikter, om du kan sköta dig och ditt språk. Vad är det för fel på mitt språk? Vill ni höra mina åsikter fråga om dem. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 ...(Läs: så här går det om man hotar med anal penetrering)... Varning Man vet ju faktiskt aldrig om han e kamelridare. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Varsågod,Mimersbrunn Sidan som hjälpt mig många gånger. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts