Jump to content

Behöver en Bokrecension! tills ikväll! plzz

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

Men om du jämför så här då ?

Du har fuskat dig igenom hela grundskolan. och när du söker till gymnasiumet så är det mellan dig och en annan person som det står om sista platsen in till klassen.

Du har fuskat. den andra personen har kämpat som en riktig idiot för att lyckas komma in på den linjen som den personen verkligen vill

Dom väljer dig.

Hur jävla rätt är det att en lat jävla fuskarn som inte har lärt sig allt han ska ordentligt kommer in istället för en hårt pluggande person ?

Tänk människa, T Ä N K.

Tack för mig ^_^ .

Jag tycker själv att det inte ska behöva vara så.

Om man ser på det på det viset kan man tycka att det är fel men på något sätt tycker jag det inte. Och med fusk kommer man inte så långt.

Visst för några ämnene men i vissa funkar det bara inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 66
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Populära dagar

Jag ser inget fel i att fuska.

Om allt hänger så jävla mycket på betygen så ska man fuska så mycket man kan för att uppnå dem (om det behövs)

Nae, det är bättre att plugga dom, vad tror du dom säger på gymnasiet när det ser ut på papprena som du har skit bra betyg, och så kommer du dit och kan ingenting ordentligt ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nae, det är bättre att plugga dom, vad tror du dom säger på gymnasiet när det ser ut på papprena som du har skit bra betyg, och så kommer du dit och kan ingenting ordentligt ?

Då får man väl fuska igen då.

nej men,även om man inte kan så mycket när man kommer in på gymnasiet går det att lära sig utan grundkunskaperna från högstadiet. Dessutom måste man ha snappat upp någon från undervisningen då också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va fan, vill du ha en hybernatning eller ?

När KalleR kommer tillbaka och ser allt som du håller på med, omogna kommentarer, onödiga topics och så vidare, så blir det minst en varning (Hoppas jag).

Jahaja så här får man inte ha sin egen åsikt.. :'(

hoppas på dina moderatorer du.

Är detta ett diskussions forum eller inte?

Vilka onödiga topics?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...