depeche Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Hej alla! Jag behöver verkligen ER hjälp! Det är så att jag hade installerat spelet och det gick att spela utan cd (jag crackade den), men efter 3 dagar när jag startar spelet så startas det ej. Hur som helst försökte jag men det går ej, jag har inga moddar eller så, bara nocd filen. Jag försökte avinstallera den, gjorde det 3 gånger men samma skit. Snälla är det nån som vet eller kan hjälpa mig så svara snälla??? Tack på förhand! Redigerad 18 oktober, 2005 av depeche Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hej alla! Jag behöver verkligen ER hjälp! Det är så att jag hade installerat spelet och det gick att spela utan cd (jag crackade den), men efter 3 dagar när jag startar spelet så startas det ej. Hur som helst försökte jag men det går ej, jag har inga moddar eller så, bara nocd filen. Jag försökte avinstallera den, gjorde det 3 gånger men samma skit. Snälla är det nån som vet eller kan hjälpa mig så svara snälla??? Tack på förhand! Hm.. Blir det ingenting? eller blire en error grejj? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Varför har du laddat upp en bild på en dator? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Varför har du laddat upp en bild på en dator? Antagligen för att visa att SA inte startar...Screenshot is teh shit! Och byt dator! Dell suger...Kan det vara felet... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Antagligen för att visa att SA inte startar...Screenshot is teh shit! Och byt dator! Dell suger...Kan det vara felet... Dell kan itne suga så mycket som ni säger, min kompis har dell och han smeker dom flesta datorer med sin dator. Jag tycker den är en av dom bästa jag suttit vid, hans Dell allså. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Dell kan itne suga så mycket som ni säger, min kompis har dell och han smeker dom flesta datorer med sin dator. Jag tycker den är en av dom bästa jag suttit vid, hans Dell allså. Dell e bara dyra.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
depeche Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ellerhur...de vet inte vad dell är! jag har faktiskt bett om hjälp? Är det ingen som vill hjälpa mig? När jag startar spelet händer det ingenting, inget error eller liknande Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Dell e bara dyra.. Tycker de är ganska billiga. Farsan köpte en med bara själva burken, tangentbordet och musen för 2600 spänn. En Pentium IIII 2,4 ghz, 512 mb ram. Kommer dock inte ihåg hur stor hårddisken var. EDIT: depeche: Ge fan i att posta onödiga bilder, blir bara jobbigt för andra och i slutändan dig själv. Redigerad 18 oktober, 2005 av Bobbo Viking Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det enda felet med Dell är att priserna är överpris, och att BIOS:et på moderkortet på datorn har de fifflat med, och man kan inte klocka med det har jag för mig, så då måste man köpa nytt moderkort. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 SLUTA GÅ OFFTOPIC ERA LUDER!! SVARET : radera gta_sa.set i C:\Documents and Settings\Konto..\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
depeche Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tack så mycket MoriX!! hur visste du? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tack så mycket MoriX!! hur visste du? Hänt lika dant för mig Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 SLUTA GÅ OFFTOPIC ERA LUDER!! SVARET : radera gta_sa.set i C:\Documents and Settings\Konto..\Mina dokument\GTA San Andreas User Files *REPORTED* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 *REPORTED* Lol ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
depeche Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vad gör just denna fil? vad har den för betydelse? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ska du reoprta för att han svarade nu ditt efterblivna mongolfan... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Lol ? Tycker inte det är något att skratta åt. Det var kränkande och omoget, behöver jag säga mer? Godfather: *REPORTED* Blir mycket reportande här. Redigerad 18 oktober, 2005 av Bobbo Viking Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Allt snack om warez är förbjudet på detta forum. Gå och köp spelet din mjukvarutjuv! *låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts