kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Finns det någon här som lyssnar på bra musik? Alla lyssnar antingen på sepultura eller ghetto-neger-rap Finns det ingen som har hört talas om Dylan,Hendrix,Zeppelin,Floyd,Bowie? Jag bara undrar eftersom ingen här verkar ha någon musiksmak alls. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Alla har olika musiksmak, så hejdå. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Finns det någon här som lyssnar på bra musik? Alla lyssnar antingen på sepultura eller ghetto-neger-rap Finns det ingen som har hört talas om Dylan,Hendrix,Zeppelin,Floyd,Bowie? Jag bara undrar eftersom ingen här verkar ha någon musiksmak alls. Ummm, right Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jupp Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nope, kan du sticka från det här forumet nu ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Finns det någon här som lyssnar på bra musik? Alla lyssnar antingen på sepultura eller ghetto-neger-rap Finns det ingen som har hört talas om Dylan,Hendrix,Zeppelin,Floyd,Bowie? Jag bara undrar eftersom ingen här verkar ha någon musiksmak alls. Gör världen en tjänst och dö. Alla har en musiksmak. Jösses. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nope, kan du sticka från det här forumet nu ? Nope,inget sådant. jag ska stanna här och terrorisera er på olika sätt. Förrresten e du feminist? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Finns det någon här som lyssnar på bra musik? Alla lyssnar antingen på sepultura eller ghetto-neger-rap Finns det ingen som har hört talas om Dylan,Hendrix,Zeppelin,Floyd,Bowie? Jag bara undrar eftersom ingen här verkar ha någon musiksmak alls. Är du svart/färgad ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gör världen en tjänst och dö. Alla har en musiksmak. Jösses. Du lyssnar på typ slipknot va..inga vänner va? ensam,övergiven? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Är du svart/färgad ? Nej,typisk arier. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du lyssnar på typ slipknot va..inga vänner va? ensam,övergiven? Dina föräldrar borde verkligen använt kondom. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Dina föräldrar borde verkligen använt kondom. HAHA! Du får komma me något bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Finns det någon här som lyssnar på bra musik? Alla lyssnar antingen på sepultura eller ghetto-neger-rap Finns det ingen som har hört talas om Dylan,Hendrix,Zeppelin,Floyd,Bowie? Jag bara undrar eftersom ingen här verkar ha någon musiksmak alls. Alla här har en musiksmak. Bara för att man lyssnar på rap, goth, hårdrock eller Darin så betyder det inte att man inte har en musik-smak. Du får ta och respektera att alla inte tycker om samma musik som du. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Alla här har en musiksmak. Bara för att man lyssnar på rap, goth, hårdrock eller Darin så betyder det inte att man inte har en musik-smak. Du får ta och respektera att alla inte tycker om samma musik som du. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee...Inget moral-skit. jag kan respektera sådanna som lyssnar på Ozzy osv. Men sepe rock som sepultura kan jag aldrig tycka någon som lyssnar på är normal. Edit: Darin är en extremt bögig jävel de som lyssnar på honom är extrema idioter. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du lyssnar på typ slipknot va..inga vänner va? ensam,övergiven? Takes one to know one. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Takes one to know one. Lägg ner,orkar med mer av dina "Tupac lever" predikan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Kebabkurt, du har verkligen attitydproblem. Visst, resten av forumet också, men for fuck SAKE - ta det lugnt... ...jag lyssnar på vad som är "bra" musik enligt dina exempel, en antikvariatsrotare, helt sonika. Leta rätt på likasinnade i musiktipstråden istället för att smutsa ned forumet med fördomsfullt musikhat... Danke. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Lägg ner,orkar med mer av dina "Tupac lever" predikan. För det var det han körde med eller? Allt han säger är en ända lång predikan om att Tupac lever? Man får tro vad man vill, lyssna på vad man vill och tycka vad man vill. Now, shut up! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Kebabkurt, du har verkligen attitydproblem. Visst, resten av forumet också, men for fuck SAKE - ta det lugnt... ...jag lyssnar på vad som är "bra" musik enligt dina exempel, en antikvariatsrotare, helt sonika. Leta rätt på likasinnade i musiktipstråden istället för att smutsa ned forumet med fördomsfullt musikhat... Danke. Nej! Jag har inte attitydsproblem. Ta det lungt? jag tar det lungt hela tiden. orkar bara inte med alla extremt onödiga och jobbiga människor som finns. Jag försöker bara förstå vad de tycker är bra i den musiken de lyssnar på (även fast det inte framhävs i det jag skriver) Du kan möjligtvis vara den första kan man kalla det "normala" person här.. Fördomsfullt musikhat kommer det mer av. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 För det var det han körde med eller? Allt han säger är en ända lång predikan om att Tupac lever? Man får tro vad man vill, lyssna på vad man vill och tycka vad man vill. Now, shut up! Jag vet att han inte predikade men jag har bara väntat på att få säga det till han så länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts