Urkas Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Hm... Länge sen jag gjorde topic här. Senast var det min S2a som aldrig blev klar. Möjligt att jag gör en ny S2a i framtiden... Som iofs säkert inte heller blir klar. Lär iofs inte den här TTn heller bli. Men men det är iaf nåt jag leker med under lektionstid när läraren går igenom grejer jag redan kan. Jaja, en bild: http://82.182.15.116/~urkas/gtasajten/auditt/1.jpg Dock inga texturer än. Och polycounten ligger på 7190 inkl hjul, 3350 utan. Edit: fixade urlen liten... Redigerad 18 oktober, 2005 av Urkas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) SNYGG. Redigerad 18 oktober, 2005 av Audipower Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Finfin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Snygg för att vara gjord på lektionstid Nej men ärligt, det ser bra ut Men har du tillgång till sånna program i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Är det lätt att texturera i truespace? BTW snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hm... Länge sen jag gjorde topic här. Senast var det min S2a som aldrig blev klar. Möjligt att jag gör en ny S2a i framtiden... Som iofs säkert inte heller blir klar. Lär iofs inte den här TTn heller bli. Men men det är iaf nåt jag leker med under lektionstid när läraren går igenom grejer jag redan kan. Jaja, en bild: http://82.182.15.116/~urkas/gtasajten/auditt/1.jpg Dock inga texturer än. Och polycounten ligger på 7190 inkl hjul, 3350 utan. Edit: fixade urlen liten... Fyfan va najs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Snygg Hur länge har du jobbat med den? Redigerad 18 oktober, 2005 av Flamman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Är det lätt att texturera i truespace? BTW snygg Truespace? Använder han inte 3d studio max? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Truespace? Använder han inte 3d studio max? .nej han använder Truespace men du borde lägga till mer pollys på vissa ställen det ser lite katigt ut om man jämför med din Cheva Corvette den svarta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tackar tackar allihop. Men FYI så använde jag Truespace förut. Men iom att jag började i skolan igen nu efter att ha varit arbetslös så började jag lära mig Maya istället. Alltså ett litet trevligt program som ofta används i proffisionella filmer och som kostar uppåt 50000 kr. Går iaf en 3d-linje på Nackademin. Meeeen förklara gärna mer med vilket ställe som du tycker är kantigt Copstar. Men tiden på den.. hm... Började nog i torsdags. Blev klar i fredags med det mesta.. Gjorde hjulen idag. O resten av tiden har jag fixat med ljussättning o grejer. Använde bilen till att göra en del grejer med på CG render lektionerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Aha okej! Men det är ju kanon att du kan använda din kunskap från skolan på detta! + att du har tillgångar där du kanske inte annars har! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Fy fan va snygga alltså! Måste varit den snyggaste modade bilen jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Fy fan va snygga alltså! Måste varit den snyggaste modade bilen jag sett Nej det finns snyggare!!!! Men dom har han också gjort http://monstret.se/~urkas/gtavette/ny/05.jpg Urkas du är grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vill du ha me den i GTA:Swe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ujuj, den där gamla vetten. x) Kanske ska ta o göra en sån sen också. Men jag får se. Men visst, GTA sweden kan den väl vara med i, sålänge den är färdig nångång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nej det finns snyggare!!!! Men dom har han också gjort http://monstret.se/~urkas/gtavette/ny/05.jpg Urkas du är grym Den bilen såg ut som fejk från början.. dir klistrad från verkligheten men de va den ju inte.. Grymt snygg audi tt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Urkas, du är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Far vi ha me vetten ossa... Fast da vill vi ha den i SA-format! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Gillar inte vanliga bilar, men din corvett e riktigt fin, du borde konventera den till sa nongång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Borde han verkligen göra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts