nexus Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Hur startar man linux red hat jag har installerat de men sen kommer de upp en svart ruta som de kommer upp login och pass men jag vetefan va jag har för pass eller login för de fick inte vällja under installationen Edit: Sen skrev jag i en grei så ko de upp [root@localhost root]# men va för kommando ska jag skriva idär då Redigerad 18 oktober, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 S startx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Så här ska det inte vara. Har du installerat alla nödvändiga paket, och installerat från alla skivor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts