MoriX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Hmm. Har du möjligtvis en kompis som har en laglig version? Nepps.. Men endå. ja kan kolla på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nepps.. Men endå. ja kan kolla på Ok. Hmm detta värkar inte bli av. Jo jag vill men inga anmäler sig ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag kan väl ställa upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag kan väl ställa upp Denne giggant Ok.. Hmm Nice sign btw... Fråga kompisarna dina som har det om dom vill ställa upp. Så får vi kanske några nya medlemar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag är med, men suger på sånt här men för att vara snäll så är jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Hmm ok då va vi 4 hur många ska vi va innan du kör igång det, om det ej spelar roll så när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Hmm ok då va vi 4 hur många ska vi va innan du kör igång det, om det ej spelar roll så när. Jag vet inte. Kanske 10.. Vi får se. Ingen som vill vara med? Där är ju nästan inga på Gta: SA delen av forumet Humsish Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag kan tyvärr inte ställa upp datorn har drabbats av en smärre katastrof: hårdisks krasch och nu sitter jag med en bärbar från stenåldern så jag kan inte vara med . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Okej, jag är villig att ge San Andreas min sista chans, så den här tävlingen får då fan vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Mhm har inga RL kompisar här eller överhuvudtaget som lirar SA så mycke. Några på MSN men dem kan inte svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hmm inga fler som vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hmm inga fler som vill? Skulle absolut kunnat vara med. Men har ingen pc-version och camen har jag inte fått igång pga att inga drivrutiner till ljudkortet har hittats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Skulle absolut kunnat vara med. Men har ingen pc-version och camen har jag inte fått igång pga att inga drivrutiner till ljudkortet har hittats. Du behöver väl inget ljud när du ska ta kort? Jag kan iaf vara med så fort nån har löst mitt problem med att spelet låser sig några sekunder var 5:e minut, och då och då bestämmer den sig för att inte låsa upp sig, utan det är bara att göra en manuell reboot. Redigerad 24 oktober, 2005 av R2D2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Jag kan vara med! Inte för att jag är specielt bra , men har inget att spela för tillfället. Redigerad 24 oktober, 2005 av MarkusE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Jag kan väl vara med... låter kul faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Du behöver väl inget ljud när du ska ta kort? Jo, eftersom det är inbyggd mick, så begär han att jag ska installera ljudkortet innan den kan användas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 +jägarn Jag kan vara med om jag hinner... Läxor, ma- och svenskprov, redaktör för SMCs ( Svensk Magisk Cirkel) tidning samt att jag ska översätta ca 1 000 trickbeskrivningar åt en trolleributik i Bromma, men visst, skriv upp mig på listan så tittar jag väl förbi om jag inte har något annat.. *host* ..att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Yaay vi e 8 nu kom igen Vicke, nu börjar det bli dags Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) +jägarn Jag kan vara med om jag hinner... Läxor, ma- och svenskprov, redaktör för SMCs ( Svensk Magisk Cirkel) tidning samt att jag ska översätta ca 1 000 trickbeskrivningar åt en trolleributik i Bromma, men visst, skriv upp mig på listan så tittar jag väl förbi om jag inte har något annat.. *host* ..att göra Neej dummer du ska inte vara med. Du ska vara programledare Redigerad 25 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 (redigerad) Neej dummer du ska inte vara med. Du ska vara programledare Ja, och jag röker varken hash, braj eller något annat som du skrev. Och jag "utsäger" mig inte vara magiker, jag Är magiker Jägarn. Han som utmärkt sig på forumet genom att skriva med röd färg och utsagt sig vara magicer Redigerad 25 oktober, 2005 av GTaJäGaReN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts