VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) För att delta behöver du följande: En laglig version av Grand Theft Auto: San Andreas. PC versionen och printscreen möjligheter eller konsollversion och webbcam. En komplett spelask. Med turistguide och karta. Det går ut på att vara snabb. Vi fäster ett datum då jag kommer att släppa den info som behövs. Den som först kommer med de rätta svaren har vunnit. Men detta kommer inte bara vara en gång. Programledare: VickeX Regler: Skicka PM till mig. Den som skriver här blir diskvalificierad Prispall omgång 1: 1:a - Martin-123 2:a - Qouad_Gta (Vääldigt lika men Martin skrev lite nogrannare svar på fråga två) Omgång två kommer innom nästa vecka. Och nu behöver man inte anmäla sig. Det vart bara klumpigt. Ni får kolla i tråden och vara uppmärksamma om när tävlingen börjar så är alla välkomna att tävla... Redigerad 27 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ska men leta saker eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Ska men leta saker eller? Ja. T. ex. Om jag säger alla frågor och en av dom är t. ex såhär: Hitta ett stort O någonstans innom D5 (Använd kartan) Nu vet ni ju att det är ett av "Vinewood" o:en. Men det var ju bara ett exempel. Fast om det är en mindre sak som det säkert finns flera av så säger jag kanske hitta en röd blomma (brevid mindre blå byggnad) innom F8 Också bara ett exempel. Hoppas ni fattar vinkeln Redigerad 18 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Aha typ som orientering ska bara omformatera datan så kan jag vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Aha typ som orientering ska bara omformatera datan så kan jag vara med. Haha gör det inte bara för den här tävlingen. Det är inte säkert att den blir av. Vi får hoppas. Ok ni som kollar i den här topicen skriv + "Nickname" eller någonting efter erat inlägg är ni snäll. Eller någonting som för mig veta att ni är med. Jag editerar in en lista på vilka som är med... EDIT: Chucky det är inte bara med hjälp av kartan. Det är t. ex guideboken också. Så att om jag frågar: Vilka sponsrar Sub URBAN Då kan ni söka i boken. Men ni måste ju självklart använda spelet så ni måste ha screenshot eller visa i cam om ni har konsolversion (Tycker att alla ska få vara med) så hittar ni det i boken skriv ett inlägg och vänta med att posta medans du är ute och letar efter en Sub URBAN butik. Det är ju spelet som ska användas. Nej föresten jag säger i frågorna när ni får dom om ni måste ha screenshot Redigerad 18 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Jag är med. + CurunirOfValinor Redigerad 18 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Jag är med. + CurunirOfValinor Your in Föresten så är det bra om ni läser mina inlägg mer en en gång. Jag kanske editerar in lite info ibland. Redigerad 18 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Haha gör det inte bara för den här tävlingen. Det är inte säkert att den blir av. Vi får hoppas. Ok ni som kollar i den här topicen skriv + "Nickname" eller någonting efter erat inlägg är ni snäll. Eller någonting som för mig veta att ni är med. Jag editerar in en lista på vilka som är med... EDIT: Chucky det är inte bara med hjälp av kartan. Det är t. ex guideboken också. Så att om jag frågar: Vilka sponsrar Sub URBAN Då kan ni söka i boken. Men ni måste ju självklart använda spelet så ni måste ha screenshot eller visa i cam om ni har konsolversion (Tycker att alla ska få vara med) så hittar ni det i boken skriv ett inlägg och vänta med att posta medans du är ute och letar efter en Sub URBAN butik. Det är ju spelet som ska användas. Nej föresten jag säger i frågorna när ni får dom om ni måste ha screenshot Aha men det behövs en omformatering men jag fattar, men vad menas med +nickname? EDIT: just ja jag är med om jag får. EDIT 2: aha såg såg att jag är med + chucky.swe. Redigerad 18 oktober, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Aha men det behövs en omformatering men jag fattar, men vad menas med +nickname? EDIT: just ja jag är med om jag får. EDIT 2: aha såg såg att jag är med + chucky.swe. Haha Jo bra att du fattar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Japp Redigerad 18 oktober, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Synd att ja inte hade något av de som krävdes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Synd att ja inte hade något av de som krävdes Vad har du inte då? Hmm Jo men det är ju svårt att hitta på sånna där frågor då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag är gärna med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vad har du inte då? Hmm Jo men det är ju svårt att hitta på sånna där frågor då. Jepp.. ;D men kör hårt ni . kommer bli spännande å se hur de blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Jepp.. ;D men kör hårt ni . kommer bli spännande å se hur de blir Har du inte kartan eller? Jaja någon mer som vill vara med? Vi måste hjälpas åt så att det här blir av. Fler som vill vara med? EDIT: Kopiera det här och lägg in i eran signatur: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=35288]GTA: SA Sakletarjakt Twothousandn'five Utan mellanslag mellan = och http:// Redigerad 19 oktober, 2005 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Roger that Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Roger that Detta kan ju vara en chans att få nya medlemar. Fråga kompisar som har msn om dom vill ställa upp så kan vi få lite nya medlemar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har du inte kartan eller? Har ingen laglig version av SA. Ingen karta. ingenting. förutom spelet å mina savefiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har ingen laglig version av SA. Ingen karta. ingenting. förutom spelet å mina savefiler. Hmm. Har du möjligtvis en kompis som har en laglig version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) När jag tänker efter så orkar jag nog förresten inte vara med. Redigerad 20 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts