jerrko Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vilka hus ska man köra till på Burglar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du märker vilka hus som går att göra inbrott i, det syns genom den gula pilen som finns utanför de dörrar där det går att göra inbrott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gnaget666 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Ser ut precis som när man kan gå in i en affär. Finns hur många hus som helst att göra ett bryt i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Jag tänkte på det när jag gjorde inbrott. e det inte lite skumt att "visa" inte gillar att man kommer in på besök.... (Är ganska ny. Hoppas detta inte räknas som att avslöja något) CHIAO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gnaget666 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag tänkte på det när jag gjorde inbrott. e det inte lite skumt att "visa" inte gillar att man kommer in på besök.... Det är väl inte speciellt konstigt. Skulle inte du bli jävligt lack om det mitt i natten kommer in nån lallare i rånarluva med avsikt att tafsa på dina prylar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Men vilka hus kan man göra inbrott i i san fierro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Men vilka hus kan man göra inbrott i i san fierro? Det ser man ju utanpå dörrarna som Azore sade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag hade lite problem med att hitta hur att göra inbrott i också. Jag hittar aldrig något... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag hade lite problem med att hitta hur att göra inbrott i också. Jag hittar aldrig något... I San Fierro har jag ibland problem med att hitta hus att göra inbrott i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Ser ut precis som när man kan gå in i en affär. Finns hur många hus som helst att göra ett bryt i. Vf attacha en bild som inte ha med detta att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag har gjort det på Groove St. CJ´s egen gata. Snacka om att trasha sitt eget neighbourhood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Jag har gjort det på Groove St. CJ´s egen gata. Snacka om att trasha sitt eget neighbourhood Hahaha, verkligen! Har ochså gjort det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts