Matte123 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag har gått igenom alla jumps men saknar ändå 2st. Är det några som är speciellt svåra att ta? Man kan ju inte veta om man redan tagit dom. Lite tröttande o gå igenom alla en gång till Som jag har förstått får man en unique jump reward (alltså den vita texten!) om man hoppar på ett hopp som man INTE tagit men tex inte får till rätt landning..eller? All hjälp mottages tacksamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag hade svårast med Nr 9. (den längst ner på flygplatsen i LS.) fick modda en Cheeath med nitro x10 för att klara det. Nr 27 var knepig mä.. tror du måste landa på bensinstationens tak. hoppas vi tittar på samma karta så siffrorna stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 20 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ja det gör vi nog. Denna ? http://hem.bredband.net/708145/jumps.html ja nr 9 var jäklig ända tills någon här sa att man kunde mata på pil ner knappen så att mc´n gick fortare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Inte exakt. men siffrorna e samma... hur går det för dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag blev eld o lågor när du nämnde nr 27. var säker på att jag missat den. Åker dit o känner inte igen mig alls. JA!! tänker jag, o hoppar....men inget händer. tog sats ända uppifrån kullen o flög ganska långt. Det är ju skitsvårt att veta även om man går igenom alla en gång till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Orka modda i garaget, gå in i handling.cfg o ändra istället, gjorde jag Min NRG-500 går i 500 knyck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Vill klara 100% utan fusk men sen ska det fuskas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Du behöver inte göra alla "unique stunt jumps" för att få 100 %! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Säg att du skojar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Säg att du skojar?? Mannen talar ord av sanning, Unique Jumps är icke ett krav på fulländigt avklarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Men ***. jaja då skiter jag i det sista hoppet. Tack för hjälpen! Jag tror ändå att jag faller på NRG Challenge. Det är ju omöjligt att klara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Jag tror ändå att jag faller på NRG Challenge. Det är ju omöjligt att klara Nej då. Klarar du det inte så använd detta tips. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25886&hl= Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Hmm känns ändå som fusk...om än light fusk, men ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Nåja om du vill veta vilka tycker jag du använder San Andreas Mission Analyzer där kan du se vilka du saknar http://www.gta-sanandreas.com/downloads/pa...ion=file&id=141 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts