snaxxel Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tja sorry för denna noob fråga men jag har sökt en massa hela helgen men hittade inget bra svar. Det är så att min demo version av 3ds max 7 tog slut nu och jag pallar inte köpa det så finns det något annat bra program för att öppna upp .dll filer och göra om dom lite?? har testat att importera .dll filer i Zmodeler men det händer inget lixom, så jag tror inte dt funkar. aja tack på förhand =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jo, Z modeler funkar men då gäller samma sak. Men har du Z modeler 1.07 så behöver du inte köpa den (samma sida som Zmodeler 2) när du ska importera. hoppas detta är dom svaren du var ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vad ska du öppna dll filen för? Göra om så att det ditt demo inte har gått ut än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vad ska du öppna dll filen för? Göra om så att det ditt demo inte har gått ut än? HAn vill öppna sin 3d modell i ett gratis program. Han menade nog .dff filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxxel Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Haha ja .dff-filer var det förstås =P en polare har Zmodeler 2.0.6, vet inte om det är den nyaste men ändå, och när jag importerar .dff-filerna som kommer ifrån gta3.img så händer inget. Ser inget alls framför mig förutom några tomma fönster =( så man kanske ska ha någon tillägsmodul som man har i 3ds max?? Redigerad 18 oktober, 2005 av snaxxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Haha ja .dff-filer var det förstås =P en polare har Zmodeler 2.0.6, vet inte om det är den nyaste men ändå, och när jag importerar .dff-filerna som kommer ifrån gta3.img så händer inget. Ser inget alls framför mig förutom några tomma fönster =( så man kanske ska ha någon tillägsmodul som man har i 3ds max?? Det funkar inte hos han för att han har laddat ner det, du går det inte importera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxxel Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jaha okej, men då testar jag att ta hem den dära gammla gratisversionen istället =) tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Den kommer fungera men om den inte gör det så, zooma ut massor för först såg jag inte mina saker jag hade gjort i sketchup men det var för att jag hade gjort dom ca 3589235ggr för stora Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts