Jojje Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Jag "Urinstallera" mitt torrent program och undrar vad man kan få tag på ett rätt snabbt (jag ska givetvis ladda ner fear MP med det så därför frågar jag här) ? Läste inte riktigt ordentligt. Här är ett bra torrentprogram. Redigerad 18 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Läste inte riktigt ordentligt. Här är ett bra torrentprogram. Måste man regga sig ? Kan man bli arresterad av polisen om dom hittar mig med det programet etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Måste man regga sig ? Kan man bli arresterad av polisen om dom hittar mig med det programet etc etc Bara om du tankar olagliga saker med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tanka uTorrent här istället: http://utorrent.com/download.php Det är 1.6, länken innan är 1.5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Enligt Gamereactor.se ska detta spel komma som launch titel till PS3, e det ett spel som är värt att köpa när man köper sin PS3? Om du gillar skräck och FPS-shooters kombinerade med en förvirrande story som man måste tänka för att fatta vad som just hände, så är det här exakt vad du letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Tanka uTorrent här istället: http://utorrent.com/download.php Det är 1.6, länken innan är 1.5. Vart o tänka på Cs ,jag som nyss slutat med cs Om du gillar skräck och FPS-shooters kombinerade med en förvirrande story som man måste tänka för att fatta vad som just hände, så är det här exakt vad du letar efter. Jag fattar inten storyn riktigt jag o en kompis har lirat det här och vi kom till Interval 6 eller 7 tror jag det var, man har typ dödat massa "ATC" soldater och krypit lite etc etc, frågan här vad handlar storyn om, ska man hitta och neutralisera den där snubben .... kmr inte på namnet tror han hette nåt i stil med Felix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Jag fattar inten storyn riktigt jag o en kompis har lirat det här och vi kom till Interval 6 eller 7 tror jag det var, man har typ dödat massa "ATC" soldater och krypit lite etc etc, frågan här vad handlar storyn om, ska man hitta och neutralisera den där snubben .... kmr inte på namnet tror han hette nåt i stil med Felix Han heter Fettel. Och man måste spela hela spelet rakt över för att veta storyn riktigt ordentligt. Och sen måste man ju tänka till också, vissa saker förklaras inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Han heter Fettel. Och man måste spela hela spelet rakt över för att veta storyn riktigt ordentligt. Och sen måste man ju tänka till också, vissa saker förklaras inte... Okej, får väl klara det nån gång sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Snart kommer F.E.A.R. till 360. Ska bli riktigt skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 (redigerad) Mohahaha Boom headshot http://img239.imageshack.us/img239/6018/antepfearjr1.jpg Edit: Säger bara en sak Högsta är skönast Redigerad 19 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 BOOM HEADSHOT! Oh yeah yeah you like that hu - fps doug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2006 Fattade aldrig vem Mapes var eller vad han ville... läste på wikipedia förut, men minns inget om Mapes. Vet att han jobbade i något team med Halan och Alan Wade och några till. Varför försöker han hela tiden undvika spelaren? Och varför dödar Wade honom? Var ett tag sen jag spelade men spelar om nu, är vid när Wades dotter är på taket efter hissturen och hon försvinner iväg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Fattade aldrig vem Mapes var eller vad han ville... läste på wikipedia förut, men minns inget om Mapes. Vet att han jobbade i något team med Halan och Alan Wade och några till. Varför försöker han hela tiden undvika spelaren? Och varför dödar Wade honom? Var ett tag sen jag spelade men spelar om nu, är vid när Wades dotter är på taket efter hissturen och hon försvinner iväg. Mapes... Var inte det den tjocka killen som ansvarade för säkerheten på anläggningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mapes... Var inte det den tjocka killen som ansvarade för säkerheten på anläggningen? Mjo, tror det. Komiskt är det när han försöker sprattla sig in i ventilen. Men det förklarar inte varför han flyr ifrån eller försöker döda han man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 BOOM HEADSHOT! Oh yeah yeah you like that hu - fps doug Hell ya am comeing around the corner guess what happend? Booom headshot Mjo, tror det. Komiskt är det när han försöker sprattla sig in i ventilen. Men det förklarar inte varför han flyr ifrån eller försöker döda han man spelar. Har samma fråga, kom på att jag o min kompis kom till det där stället där han sätter på försvars torn som matar ner en, kan man skjuta sönder dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Mjo, tror det. Komiskt är det när han försöker sprattla sig in i ventilen. Men det förklarar inte varför han flyr ifrån eller försöker döda han man spelar. [sPOLIER]Om jag minns rätt så var han i maskopi för Almas "pappa" som ville puscha på hela Alma-projektet, och om allt sådant läckte ut så var han i knipa. Jag har för mig att vi går igenom detta i trådens början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Förlåt om ja drar upp en gammal tråd men, blev riktigt sugen på o testa det här. Så tycker ni att ja ska skaffa det.Och vad är bra o dåligt me spelet? Och är det FÖR läskigt så blir det nog inte detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Började spela igår natt. Blev lite rädd (det var juh mörkt, duh) så jag slutade ganska snabbt. Men det var roligt så jag ska nog spela vidare senare. (Inte på natten dock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Så tycker ni att ja ska skaffa det.Och vad är bra o dåligt me spelet? Och är det FÖR läskigt så blir det nog inte detta spel. Du ska lätt skaffa det! Underbart spel. Bra är att det är så grymt intensivt, och man lever sig verkligen in i det. Det är även en grym story. Också är det så härligt läskigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 Köp det! Jag spelade igenom det och Extraction Point (expantion) för 2 veckor sen. Det var ett av de bästa spelet jag spelat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts