Siana Skrivet 29 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2006 VAD I HELVETE...? När jag startade spelet är det som om det har startats för första gången. Min sparfil är borta, kontrollerna är på default igen. Jag orkar verkligen inte spela om allt. Ba ba, FEAR. Det värsta är att jag faktiskt känner en viss lättnad. Nej, det var inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 F.E.A.R. Combat släpps om ca en vecka och är hela FEAR multiplayer, som släpps gratis. God nyhet för alla som inte provat på spelet online än. Info; http://www.fearfans.com/articles/newsandevents/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) F.E.A.R's multiplayer blir nu helt gratis. Om en vecka det vill säga. Är inte det generöst? http://www.fearfans.com/articles/newsandevents/ ... pain to the max knuffade mig. =/ Redigerad 8 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Wow! Så man kan köra fast man har lol pirat version? Fan vad generöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 .. http://img90.imageshack.us/img90/1353/fear5bm9.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vadfan sysslar du med? Ser ut som hon blev trasig och exploderade Men det är inte samma scen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Vadfan sysslar du med? Ser ut som hon blev trasig och exploderade Men det är inte samma scen, eller? Jo det är samma scen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 F.E.A.R. Combat släpps om ca en vecka och är hela FEAR multiplayer, som släpps gratis. God nyhet för alla som inte provat på spelet online än. Info; http://www.fearfans.com/articles/newsandevents/ Är det typ en mod till FEAR så man måste ha det för att kunna spela, eller räcker det att tanka gratis-grejset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Är det typ en mod till FEAR så man måste ha det för att kunna spela, eller räcker det att tanka gratis-grejset? Det är multiplayer delen helt gratis, kräver inte fear.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Gillar man F.E.A.R om man gillar Silent Hill, tror ni? Isf kanske det blir att testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 :'( Kan ej uptatera spelet kan bara ha första versionen 1.1 och om jag ska upptataera spelet så kommer det upp att det går ej att upptatera för lite minne nåt sånt men jag har hur mkt minne som helst sen går det ej upptatera spelet från sjävla spelet i menyn vad är felet??? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 (redigerad) Nu är FEAR Combat gratis, hämta den på www.joinfear.com/main Om några härifrån vill lira, kanske någon kan skapa en server? Skoj, skoj? Redigerad 17 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Nu är FEAR Combat gratis, hämta den på www.joinfear.com/main Om några härifrån vill lira, kanske någon kan skapa en server? Skoj, skoj? Jag kan vara med o lira nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Är det någon som är sugen att lira typ nu? Har inget annat att göra. Tänkte starta en server där vi kör Fistfighting Only, alltså inga pickadoller. Redigerad 18 augusti, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Är det någon som är sugen att lira typ nu? Har inget annat att göra. Tänkte starta en server där vi kör Fistfighting Only, alltså inga pickadoller. Jag "Urinstallera" mitt torrent program och undrar vad man kan få tag på ett rätt snabbt (jag ska givetvis ladda ner fear MP med det så därför frågar jag här) ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Well, du måste få din FEAR Combat nyckel på www.joinfear.com, och sen kan du ta den här torrenten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Well, du måste få din FEAR Combat nyckel på www.joinfear.com, och sen kan du ta den här torrenten. Nyckeln har jag redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Enligt Gamereactor.se ska detta spel komma som launch titel till PS3, e det ett spel som är värt att köpa när man köper sin PS3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts