Jump to content

F.E.A.R.

Jacker
 Share

Recommended Posts

Vad kostar fear :ph34r: Är lite småsugen på det.. Är det 18+? Isånnafall så kan inte jag köpa det för då börjar mina föräldrar "böla".

Jag skulle köpa det på åhlens för ett tag sen och gick fram o skulle betala hon i kassan frågar är du 18? jag svarar nja inte riktigt än och hon säger tyvärr du får inte köpa det! vart skit sur hade stått i kö i en kvart :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Klarade spelet nyss... Bah, den där gamla gubben tog mitt nöje, jag ville ju ta Mapes. :/

Snacka om läskigt i helikoptern på slutet. Allt verkar frid och fröjd och så... :P

Jag fattade inte hela storyn, men jag tror jag fick med det mesta... finns det nån sida där storyn förklaras i grund som till HL2? Men bara för det jag hängde med i storyn så var den asgrym. Bästa spelet jag spelat på länge. Skräck som fan. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 months later...
Nu drar jag upp den här tråden, för jag har börjat spela F.E.A.R.! :huh:

Skitläskigt.

Men snyggt.

Och läskigt.

Tomtefar får hålla mig i handen så kanske jag tar mig igenom det. :)

Vore du på LoweLAN skulle vi kunna se till att ordna detta! ;)

För övrigt håller jag med dig. Slutet tycker jag var det absolut läskigaste, och mitt tangentbord är nu jättedammigt. Det är inte snyggt att ha ett svart tangentbord med vitt damm mellan tangenterna! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan se introt och när man står i kontrollrummet, men sen stannar det bara upp. :wacko:

det står bara "loading" eller nåt sånt. konstigt eftersom datorn klarar spelet med god mariginal (stavning)

Det kan vara ditt demo som är lite vajsing. Köp spelet!

Jag har förövrigt kommit en bit in på Interval 03... Jag spelar på easy, ändå kommer det ju hur många gubbs som helst! Fast jag har 10 med kits. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sista delen av Interval 03 nu. Ruskigt rädd man blev när flickan stog vid stegen, och när man börjat sansa sig vänder man sig om och får syn på den galningen! :P

Vet bara inte om jag står ut med det här spelet. Känns som om jag mest spelar det för att ha spelat igenom det. Jag spelar inte för att det är kul, eller för att jag gillar upplevelsen, utan för att få veta hur storyn blir och för att inte skämmas över att inte ha varvat det.

Jag har mött första killen med rustning. Han var jobbig.

Men, 10 med kits är inte dåligt.

Edit.

Förlåt för dubbelposten, förresten.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller fast vid mitt förra statement i den här tråden; det mest skrämmande i spelet är när tjejen helt plötsigt dyker upp bakom en och skrattar när man går ner för stegen. GAAAH.

När hon skrattar rent generellt är vedervärdligt! ^_^

[sPOIL]

Men jag tycker att slutet när hennes far blir dödad av henne, ni vet, när hon är vuxen, naken (på det skabbiga sättet) och går emot honom, är det läskigaste. Jag vet inte varför, men det är det :lol:

[/sPOIL]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man gick i de där totalmörka korridorerna hade jag nästan konstant en känsla av att någonting skulle hoppa fram och skrämma skiten ur mig. Varje gång man ser tjejen med blod var lite läskigt. När man är i den där långa korridoren och hon är i andra sidan var lite läskigt också, skyndade mig framåt för att få slut på scenen. ^^ Tror det var strax efter hon-vid-stegen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man gick i de där totalmörka korridorerna hade jag nästan konstant en känsla av att någonting skulle hoppa fram och skrämma skiten ur mig. Varje gång man ser tjejen med blod var lite läskigt. När man är i den där långa korridoren och hon är i andra sidan var lite läskigt också, skyndade mig framåt för att få slut på scenen. ^^ Tror det var strax efter hon-vid-stegen.

Strax före. :ph34r:

Jag hatar när man vänder sig om och något står där! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns en scen där man går genom ett rum fyllt med typiska kontorsbås. Så måste man gå emellan två stycken, och då kommer flickan springandes på alla fyra mitt framför en! :'(

En annan är precis vid slutet när hon kommer där naken och skabbig och går närmre och närmre och man bara skjuter i ren skräck!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En annan är precis vid slutet när hon kommer där naken och skabbig och går närmre och närmre och man bara skjuter i ren skräck!

Det är när man måste skjuta henne flera gånger annars dör man? Hon "dör" men sen dyker hon upp igen? Jag fick döda henne flera gånger innan hon verkligen dog. Trodde 2 gånger att man inte behövde skjuta henne och så fattade jag inte varför jag dog. ^^

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor