Jump to content

F.E.A.R.

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu måste jag ha hjälp. Har fasnat efter man har mötte de där blå flygande sakerna som skjuter laser, slaktade allasammans. Går in i ett rum, hör en radio "En blackhawk helicopter hat skjutits ner vid.." eller något. Nu är det Dead End.

Vet inte vart jag ska gå, lite hjälp tack?  :)

Spring bara runt, leta efter vents. Har inte kommit så långt, min dator pluppade sig förrut så att jag var tvungen att formatera. Och orka köra om allt. Men hursomhelst... :wacko: Spring omkring där du är så hittar du säkert en väg, din fegis.

EDIT: Matteus: Grafikkortet är sådär, det klarar av spelet men knappast på high. Medium eller nåt blir det.

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Drar upp den här... är på "Blindside" tror jag, och objective är "Eliminate ATC threat" efter att helikoptern flygit iväg. Jag dödar alla ATC utanför och på taket, och går sen igenom byggnaden för att komma till dörrar som går ut på samma ställe som där jag gick in, bara på en lägre plats och jag hittar ingen väg därifrån förutom tillbaka där jag precis kom ifrån. Vart ska jag?

Började spela det här idag, blev ordentligt skrämd när man gick ner för stegen och så dyker tjejen upp precis bakom en. Det har jag blivit mest rädd för i spelet. Fick värsta chocken. :/

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor