Chilli_13 Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 (redigerad) Lite Ot nu men ändå, är Swat 4 ett bra aternativ om man inte gillade F.E.A.R.? har kört Swat-demot ganska gött spel, är det prisvärt?, och en fråga om det är nån som har det hur många banor finns det? Redigerad 9 januari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Snabb fråga: Är "ATI MOBILITY RADEON X600-grafik 256 MB" ett bra grafikbort som pallar detta spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2006 Snabb fråga: Är "ATI MOBILITY RADEON X600-grafik 256 MB" ett bra grafikbort som pallar detta spel? Det klarar säkert av det, men jag vet inte om, eftersom du ifrågasätter det, klarar alla specialeffekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2006 Nu måste jag ha hjälp. Har fasnat efter man har mötte de där blå flygande sakerna som skjuter laser, slaktade allasammans. Går in i ett rum, hör en radio "En blackhawk helicopter hat skjutits ner vid.." eller något. Nu är det Dead End. Vet inte vart jag ska gå, lite hjälp tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 (redigerad) Nu måste jag ha hjälp. Har fasnat efter man har mötte de där blå flygande sakerna som skjuter laser, slaktade allasammans. Går in i ett rum, hör en radio "En blackhawk helicopter hat skjutits ner vid.." eller något. Nu är det Dead End. Vet inte vart jag ska gå, lite hjälp tack? Spring bara runt, leta efter vents. Har inte kommit så långt, min dator pluppade sig förrut så att jag var tvungen att formatera. Och orka köra om allt. Men hursomhelst... Spring omkring där du är så hittar du säkert en väg, din fegis. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif EDIT: Matteus: Grafikkortet är sådär, det klarar av spelet men knappast på high. Medium eller nåt blir det. Redigerad 20 januari, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2006 EDIT: Matteus: Grafikkortet är sådär, det klarar av spelet men knappast på high. Medium eller nåt blir det. Duger för mig. Den nuvarande datorn hackar sönder när man klarar ut Harpan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 Jag har kommit till den stora byggnaden, Helvete vad dom där sakerna är snabba. Och så den där jävla fllickan som står där vid ett fönster och bara tittar på en och sen när man går ut så kommer de mot en....helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 En fråga till er: Är Fear hemskt? blodigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 En fråga till er: Är Fear hemskt? blodigt? Definiera hemskt, tack. Men blodigt? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 En fråga till er: Är Fear hemskt? blodigt? Tycker du det här är blodigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 24 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2006 (redigerad) Jaaa det är bloodigt!! http://img488.imageshack.us/img488/8444/feara20060121213929548yz.jpg http://img488.imageshack.us/img488/8783/feara20060121213952238zn.jpg http://img488.imageshack.us/img488/5589/feara20060122172044378gl.jpg Redigerad 24 januari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2006 Spelade detta igår. Riktigt häftigt lir, en så länge har jag inte blivit särskilt skrämd. Bara den där gången ' när man ska klättra ner för en trappa och när han ska börja klättra ner så står flickan där framför en '. Har precis komit till tredje stället som man skickas till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2006 Det kommer en uppföljare. ;O http://www.gamingeye.com/pc/nyheter/nyhet.eye?id=59982 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vad kostar fear Är lite småsugen på det.. Är det 18+? Isånnafall så kan inte jag köpa det för då börjar mina föräldrar "böla". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Vad kostar fear Är lite småsugen på det.. Är det 18+? Isånnafall så kan inte jag köpa det för då börjar mina föräldrar "böla". Enligt webhallen så är det 18 årsgräns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2006 Enligt webhallen så är det 18 årsgräns Jo men vad står det på förpackningen... där är det ju en sån där grrej där det står... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2006 FEAR startar inte Hakar upp sig i svarta rutan Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 (redigerad) Drar upp den här... är på "Blindside" tror jag, och objective är "Eliminate ATC threat" efter att helikoptern flygit iväg. Jag dödar alla ATC utanför och på taket, och går sen igenom byggnaden för att komma till dörrar som går ut på samma ställe som där jag gick in, bara på en lägre plats och jag hittar ingen väg därifrån förutom tillbaka där jag precis kom ifrån. Vart ska jag? Började spela det här idag, blev ordentligt skrämd när man gick ner för stegen och så dyker tjejen upp precis bakom en. Det har jag blivit mest rädd för i spelet. Fick värsta chocken. :/ Redigerad 5 mars, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vad gör den här flickan för nått egentligen, kan hon skada en på nått sätt eller finns hon där bara för att skrämma en eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2006 Vad gör den här flickan för nått egentligen, kan hon skada en på nått sätt eller finns hon där bara för att skrämma en eller vad? Man kan säga att hon leker med en. Allt kommer att bli förklarat i slutet, don't worry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts