Jojje Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 @ Stora_tomtefar [spoilers här med] Alma och flickan är ju samma person. Hon satt ju i koma, och dom stängde av lifesupporten när hon var typ 15 års ålder. Det var då hon födde Fettel och han man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 @ Stora_tomtefar [spoilers här med] Alma och flickan är ju samma person. Hon satt ju i koma, och dom stängde av lifesupporten när hon var typ 15 års ålder. Det var då hon födde Fettel och han man spelar. Mer spoiler till Jojje: Så hon födde Fettel vid femton års ålder? Det verkar skumt... Hon verkar ju vara vara betydligt äldre vid alla de flashbacks man får under spelets gång. Men, om du säger det, och har koll på vad du oratar om, så får jag väl tro dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Mer spoiler till Jojje: Så hon födde Fettel vid femton års ålder? Det verkar skumt... Hon verkar ju vara vara betydligt äldre vid alla de flashbacks man får under spelets gång. Men, om du säger det, och har koll på vad du pratar om, så får jag väl tro dig Mer spoilers: Jag är inte riktigt säker, men kanske. Historien i F.E.A.R. är ju omringad av moln. Jag hatar cliffhangers i slutet på spel. *KADUNK* "What was that noise?" *Alma klättrar upp för helikopterdörren* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tycker ni jag ska köpa Fear eller har det kommit nåt annat roligt (till data ska naturligtvis va) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tycker ni jag ska köpa Fear eller har det kommit nåt annat roligt (till data ska naturligtvis va) OT: Dator heter det. Datan finns i datorn. T: F.E.A.R är bra. Dock väldigt krävande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Tycker ni jag ska köpa Fear eller har det kommit nåt annat roligt (till data ska naturligtvis va) Köp F.E.A.R. Så jävla rädd har jag nog aldrig blivigt av ett spel. http://67.18.37.14/19/132/emo/icon_biggrin.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Värt att ladda ner demot innan man ska skaffa spelet eller är det bäst att fixa på-en-gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Värt att ladda ner demot innan man ska skaffa spelet eller är det bäst att fixa på-en-gång? Spelet är en pärla, så du kan tanka demot och spela medans du håller på att köpa hela spelet. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Klarar en Fujitsu siemiens Scaleo X av det? Edit:hittade en länk med info om Scaleo X Här. Redigerad 8 januari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Klarar en Fujitsu siemiens Scaleo X av det? Edit:hittade en länk med info om Scaleo X Här. Grafikkort: X700SE. Måste säga att det inte är det bästa grafikkortet. Men spela bör du kunna göra. Om spelet hackar, stäng av allt som har med skuggor att göra. Finns ju demo att ladda ned och prova. Redigerad 8 januari, 2006 av Pain To ThE MaX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Om spelet hackar, stäng av allt som har med skuggor att göra. Måste bara fråga, Varför är skuggor så krävande på våra stackars datorer när det gäller spel? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Grafikkort: X700SE. Måste säga att det inte är det bästa grafikkortet. Men spela bör du kunna göra. Om spelet hackar, stäng av allt som har med skuggor att göra. Finns ju demo att ladda ned och prova. Han kan nog spela po hog kan spela med ett geforce 3 ti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Kan ladda ner demot & testa grafiken. Edit:40 min kvar Redigerad 8 januari, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Måste bara fråga, Varför är skuggor så krävande på våra stackars datorer när det gäller spel? :'( Om jag får komma med en föga ingående förklaring så beror det på att dessa renderas i realtid, vilket kräver en hel del uträkningar för datorn samtidigt som allt annat utöver skuggorna skall hinna gås igenom innan bilden uppdateras. Realtidrenderingssaken kan vi skylla på För övrigt har jag skippat skuggorna helt och hållet, men kör på maximum på texturerna. Det väger upp det hela tämligen okej, tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Körde nyss demot, det rullade på bra... Fy fan alltså Jag tror jag ska fråga om jag får låna lillsyrrans Häst spel istället bara skoja... får se, ska nog leta vidare lite iaf, jag diggade INTE när man var i korridoren där typ när hon kom fram och det kom fram en annan dörr och typ sen försvann och hela taket var blodfyllt och ja det var lite läskigt , nästan lite väl för att vara kul ni får la kalla mig fegis få om ni har lust :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Vet någon vad det är för systemkrav på F.E.A.R. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 (redigerad) Usch och fy va läskit det var.. Testade demot. Jag kommer inte våga spela hela spelet! Jag hatar när det skär och prasslar i högtalarna när den där tjejen kommer fram! http://67.18.37.14/19/132/emo/cryin.gif Redigerad 8 januari, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Om jag ska var a ärlig så var det nästan lie för otäckt för att vara roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Usch och fy va läskit det var.. Testade demot. Jag kommer inte våga spela hela spelet! Jag hatar när det skär och prasslar i högtalarna när den där tjejen kommer fram! http://67.18.37.14/19/132/emo/cryin.gif Om du är en mes, som jag, så ska man spela såna spel med en polare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Usch och fy va läskit det var.. Testade demot. Jag kommer inte våga spela hela spelet! Jag hatar när det skär och prasslar i högtalarna när den där tjejen kommer fram! http://67.18.37.14/19/132/emo/cryin.gif Vi säger att det är 40% skämsel i demot. (Intensivskrämsel så att man inte kan sova... Det kunde inte jag) Det är inte samma mängd i hela spelet. Kanske 15 %. Man får en och annan glimt av läskigheter, men inte de riktigt läskiga sakerna. Det har utvecklarna sparat på. Det är mest pang-pang (mycket sådant. Skojigt. Jag har aldrig tidigare älskat granater så mycket som jag gjorde under F.E.A.R) så jag tror att du överlever Själv så ville jag ha stämning när jag spelade, så jag drog på högt ljud i surround-systemet och mörklade rummet. Den känslan gör att skuggor och annat skabb är överflödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts