Jump to content

F.E.A.R.

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Den första? det finns en rocketlauncher i närheten nånstans, leta upp den och stå kvar i kontollrumet och ta död på honom.

Lovar dig att det blir svårare sen, nästa sån du möter har du om du har tur tillgång till granater, annars bara railgun ect.

Tredje gången du möter en sån så måste du ha varit jävligt sparsam om du har granater, jag hade bara shotgun som jag fick springa runt och pumpa med.

har du kört fast vid första kommer du ej så långt sen :mellow:

Hmm hitta en rocket launcher innan som låg vid nå rör bakom ett staket, men dem spraya jag på gubbar >_< och när jag börjar spela så ser jag dens fötter börja komma ner så jag har int mycke tid på mig :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...
  • 2 months later...

Kan det verkligen stämma att detta spel absolut inte kommer till PS2?

Tanten i butiken lät mig inte ens prata klart när jag skulle passa på och fråga om det kommer till PS2 samtidigt som jag slösade bort mina pengar på GUN.

-eh, förresten, det här spelet, kommer det tilll...

-NEJ!

-va? Men är du säker på att...

-NEJ!

-Jaja, okej.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle den inte klara det? Låter konstigt. Alla andra spel som finns till PC finns till PS2!?

Dem spelen är utvecklade för att passa till alla format, men det är inte F.E.A.R.

PS2'an är fem år gammal - F.E.A.R är inte ens ett halvår. Det säger rätt mycket. Plus att PS3 är på gång.

EDIT: Doom III finns inte till PS2. Det var planerat till det, men lades ner för PS2'an inte skulle klara av det.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slutet var fan helt fucked. ^_^

Hon såg ut som flickan i The Ring i slutet. :'(

SPOILERS, MARKERA OM DU VILL SE

Jag visste inte att hon var en Wade, men jag hade räknat ut att jag och hon var relaterade på något vis. Själva "commandern" läser ju från en laptop där det står att Fettel och Alma var släkt, och så var det en separat tredje.

Redigerad av Jojje
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag klarade spelet. Det var skojigt :lol:

Och en spoiler: -_- (Om man kan kalla det för det, men det är väl en fråga om definition)

Jag blev mäkta besviken då jag inte fick avrätta den där Mapes. Han störde mig, faktiskt.

Är det bara jag som tycker att detta sluta har något gemensamt med Halos slut? Stor farlig byggnad. Ta sig in i byggnaden, spränga fyra saker, ta sig ut ur den, se den sprängas, flyga ifrån den och uppleva, precis innan slutet, något som kan ses som början på en återuppföljare? (Dvs när flickan klättrar in i helikoptern).

Var det någon annan än jag som brukade lyssna på dialoger sinsemellan snälla karaktärer efter att de skickat iväg dig för att döda kloner?:

-Just call if you need mouth to mouth.

*Don't make me laugh.

-Who said I was joking?

*If you weren't, then I feel sorry for you.

-That's just cold...

Hihihi ^_^

Nåja. Inte för att jag förstod mig på slutet så värst bra, men jag förstod mer eller mindre sammanhanget.

Men, hade Fettels mamma även fött den lilla tjejen, eller var den lilla tjejen mamman, fast tidigare? Ibland var hon ju naken och vuxen, ibland påklädd och ung...

Vad var det för skillnad på Alma och flickan!? ^_^

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor