Jump to content

F.E.A.R.

Jacker
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Visst är det ;)

Krånglar fläkten får man ta till hemmabygge :)

Hehe Tack för Tipset ;)

Men det löser sig nog min Pappa är i Singapore nu och jag sa til han att han skulle se efter om ATI radeon x1800 fanns (bästa grafikkortet på marknaden)

Men jag är lite skeptisk om det finns til AGP ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var värt å skaffa, fast vågar knapp spela. Trodde jag skulle vara mycket tuffare men de var jag visst inte.  :)

Fast grafiken är fin  :P

Det är lite avslappnat i början, men det blir bättre sen

själv har jag precis hittat rocketlauncher och dödat en sån där stor robotjävel man ser i slutet på demot innan det avbryts

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men alla vill väll ha bort pirater och jag har inte påpekat att det är just honom jag stör mig på utan allihopa. Sen har ju jävlit många på detta forum laddat ner AoE3 och det stör mig så in i h-vete. Man kan väl lika gärna köpa spelen istället och om man inte kan vänta på ett spel ger det ingen rätt att ladda ner det.

Blev väldit konstit skrivet där men orka ändra :)

Näää, jag vill inte ha bort pirater, jag vill ha sänkta priser på spel, filmer och musik.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Näää, jag vill inte ha bort pirater, jag vill ha sänkta priser på spel, filmer och musik.

Ja det skulle vara en dröm men om alla laddar ner spelen så kommer företagen som gör spel att vara tvungna att höja priserna för att förhindra konkurs. Så det är billigare i längden att köpa spelen.

Redigerad av kling66
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det skulle vara en dröm men om alla laddar ner spelen så kommer företagen som gör spel att vara tvungna att höja priserna för att förhindra konkurs. Så det är billigare i längden att köpa spelen.

Nej det är det inte smartass. Det skulle ta ett jävla tag innan de börjar sänka priserna, och för att få folk att köpa dom. Om jag skulle börja idag, med att köpa spelen jag vill så skulle jag för det första inte ha råd med alla jag vill ha, och för det andra så skulle det bliii svindyrt och jag skulle få sitta inne på helgerna och mögla. Så det blir faaaaaaaaaan i helvetet inte billigare att köpa spelen än att tanka ner dom. Iaf inte i dagens läge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... är fan mer åt gråthållet nu då jag är så jävla trött på dessa jävla skit komentarer, det är inte första gången jag hör detta direkt. Använd hjärnan för helvete!

"Här med får inte KalleR ladda hem låten hans kompis tipsade om eftersom han är moderator i gtasajtens forum". Låter det logiskt i din lilla hjärna?

jag har som uppgift att förebygga att inte gtasajtens forums regler bryts! vad jag sen gör utanför forumet ska ni små snorkråkepetande fjantar skita fullstädigt i!

Droppa detta skitsnacket nu, okej? för jag pallar inte mer...

I lol: jo "busktricket" är också mot gtasajtens regler då meningen är den samma som laddat hem.

Jag menade inte direkt så, jag tänkte på att du snackade om warez på forumet.

Är rätt så kass med datorer men iallafall,

AMD Duron Processor

1.30 GHz

512 MB RAM

Nästan det enda jag kan säga, grafikkortet är ett GeForce 4 mer vet jag inte.

Är osöker på din processor men den skulle nog kunna funka även om kanske inte så bra.

Dock tror jag ifall du använder ett GeForce 4 kort, att du behöver minst ett TI med 64 mb, och då är omega-drivrutinerna även att rekommendera. :huh:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är fullversionen läskig, om demot inte är det??

(tyckte nämligen inte att demot var läskigt)

:)

Tyckte in heller demot var speciellt läskigt, kanske vid vissa ställen där Alma dök upp.

Nu när jag spelar fullversionen har jag blivit ordentligt skrämd ett par gånger och brorsan hoppar till nästan varje minut när han sitter och spelar.

Men, men, vissa är lättskrämda andra inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Faan nu sitter jag fast igen...har kommit fram till den där cp maskinen som skjuter raketer :) å jag körde quick save så jag börjar med 75 i liv :P hur fan får man dö på skrot helvetet?

Den första? det finns en rocketlauncher i närheten nånstans, leta upp den och stå kvar i kontollrumet och ta död på honom.

Lovar dig att det blir svårare sen, nästa sån du möter har du om du har tur tillgång till granater, annars bara railgun ect.

Tredje gången du möter en sån så måste du ha varit jävligt sparsam om du har granater, jag hade bara shotgun som jag fick springa runt och pumpa med.

har du kört fast vid första kommer du ej så långt sen :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den första? det finns en rocketlauncher i närheten nånstans, leta upp den och stå kvar i kontollrumet och ta död på honom.

Lovar dig att det blir svårare sen, nästa sån du möter har du om du har tur tillgång till granater, annars bara railgun ect.

Tredje gången du möter en sån så måste du ha varit jävligt sparsam om du har granater, jag hade bara shotgun som jag fick springa runt och pumpa med.

har du kört fast vid första kommer du ej så långt sen :)

Har du klarat spelet än?

För jag har hört talas om att det ska va en väldigt cool slutsekvens....

Vet nån hur man öppnar filmfilena i FEAR (vilket program)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor