Jump to content

F.E.A.R.

Jacker
 Share

Recommended Posts

Jag testade nyss SP-demot, och det var skitballt... ;) riktigt läcker grafik, och bra AI. Det enda som störde mig var den där jäkla ungen som kommer fram då och då och får mig att hoppa till :P Jag får nästan lust att blåsa skallen av henne ^_^

Annars var det så pass bra att man kanske borde skaffa hela spelet ;)

Bara nästan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hahaha lägg ner ju, vi moderatioer är bara moderatorer, inte antipiratbyrån. förstår fortfarande inte varför du tycker att vi borde vara mer laglydiga än resten av medlemarna på gtasajten

Med tanke på att ni har blivit moderatorer av den anledningen att hålla ordning på forumet och se till att medlemmarna följer reglerna så bör moderatorerna till en början se till att de själva inte bryter mot reglerna... ? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att ni har blivit moderatorer av den anledningen att hålla ordning på forumet och se till att medlemmarna följer reglerna så bör moderatorerna till en början se till att de själva inte bryter mot reglerna... ?  ^_^

Men det finns ingen regel att man inte får säja nåt om piratkopiering, bara att man inte får tippsa om den ;)

+ så e det ju inte hela världen heller.

T.ex. om jag säger så här *jag har tagit det från busken* det e inte mot någon regel

men om man t.ex. ger en länk till någon torrent eller tippsar om var man kan ladda i från det e ett regelbrott.

Å att snacka om warez e inte olagligt mot landets lagar heller, men det är olagligt att tanka dom. :P

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med tanke på att ni har blivit moderatorer av den anledningen att hålla ordning på forumet och se till att medlemmarna följer reglerna så bör moderatorerna till en början se till att de själva inte bryter mot reglerna... ?  :P

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... är fan mer åt gråthållet nu då jag är så jävla trött på dessa jävla skit komentarer, det är inte första gången jag hör detta direkt. Använd hjärnan för helvete!

"Här med får inte KalleR ladda hem låten hans kompis tipsade om eftersom han är moderator i gtasajtens forum". Låter det logiskt i din lilla hjärna?

jag har som uppgift att förebygga att inte gtasajtens forums regler bryts! vad jag sen gör utanför forumet ska ni små snorkråkepetande fjantar skita fullstädigt i!

Droppa detta skitsnacket nu, okej? för jag pallar inte mer...

I lol: jo "busktricket" är också mot gtasajtens regler då meningen är den samma som laddat hem.

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete människor, ni är så jävla trångsynta så det är synd om er. Man bryter inte mot forumets regler genom att ladda ner ett spel, jag har då aldrig sett en mod snackat öppet om warez utan bara kanske påpekat lite :P . Så sluta slicka pontens jävla röv och gör något vettigt istället.

AJ vad det där gjorde ont att skriva med stukad handled :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men för helvete människor, ni är så jävla trångsynta så det är synd om er. Man bryter inte mot forumets regler genom att ladda ner ett spel, jag har då aldrig sett en mod snackat öppet om warez utan bara kanske påpekat lite :P . Så sluta slicka pontens jävla röv och gör något vettigt istället.

AJ vad det där gjorde ont att skriva med stukad handled :P

Men alla vill väll ha bort pirater och jag har inte påpekat att det är just honom jag stör mig på utan allihopa. Sen har ju jävlit många på detta forum laddat ner AoE3 och det stör mig så in i h-vete. Man kan väl lika gärna köpa spelen istället och om man inte kan vänta på ett spel ger det ingen rätt att ladda ner det.

Blev väldit konstit skrivet där men orka ändra :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också skaffat spelet nu, SUVERÄNT spel :P

Det enda som är synd är att jag kan bara spela 5 minuter sen startas datan om.

Min Grafikkortsfläkt är pajad ska lämna tillbaka skiten, När det blir för varmt stängs grafikkortet av då startas datan om :) Så jag hoppas det funkar bättre när jag skaffat nytt grafikkort :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker att han har lika liten rätt som alla andra att ladda ner grejer jag :P

Och det är inget du bara tycker, utan du har helt rätt, enligt lag har ingen rätt att ladda hem upphovsskyddat material. men ge fan i att hacka på att en moderator som gör det, för en moderator är lika mkt människa och lagbrytare som nån annan

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också skaffat spelet nu, SUVERÄNT spel :P

Det enda som är synd är att jag kan bara spela 5 minuter sen startas datan om.

Min Grafikkortsfläkt är pajad ska lämna tillbaka skiten, När det blir för varmt stängs grafikkortet av då startas datan om :( Så jag hoppas det funkar bättre när jag skaffat nytt grafikkort :P

Visst är det :)

Krånglar fläkten får man ta till hemmabygge ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm...jag försökte spela demot tidigare men då stängdes spelet av och en ruta om "F.E.A.R" Deluxe edition" (eller nått sånt) kom fram. Stängs spelet av p.g.a att min dator är för kass?

Vad har du för dator?

den där rutan directors edidtion eller vad det stog på den kommer upp för alla när man avslutar demot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor