_ThuuG Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 I mina ögon är det i samma klass som CoD 2 vilket är ett av mina favoritspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 (redigerad) Måste faktiskt säja att F.E.A.R är de bästa FPS spelet jag nånsin spelat Jupp! Men inte bara det utan också ett av de bästa spelen jag NÅGONSIN spelat! Redigerad 29 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Nu har jag kommit till Interval 06, Unauthorized personnel och är fattar verkligen inte vad jag ska göra. Det är det uppdraget med massa kulsprutor som hänger ner från taket och skjuter på en. Jag går bara runt i cirklar hela tiden och fattar ingenting. Någon som har någon aning om vad jag ska göra? Såhär ser det ut iallafall: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Nu har jag kommit till Interval 06, Unauthorized personnel och är fattar verkligen inte vad jag ska göra. Det är det uppdraget med massa kulsprutor som hänger ner från taket och skjuter på en. Jag går bara runt i cirklar hela tiden och fattar ingenting. Någon som har någon aning om vad jag ska göra? Såhär ser det ut iallafall: Där på första bilden, på motsatt rum finns det en likadan plattform som inte åkt ner än, tryck på den så kommer en robot som du ska skjuta ihjäl. Sedan går du fram till den platformen och trycker på en knapp så du kan åka upp till nästa våning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Det har jag redan gjort tror jag.. Kollar det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 (redigerad) Är det bara en robot? Isåfall har jag gjort det. Whoops, blev inte edit. Redigerad 4 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Är det bara en robot? Isåfall har jag gjort det. Whoops, blev inte edit. Det ska komma ner en missil-skjutande robot som går fruktansvärt fort för att vara en robot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Bara en alltså? För en sån har jag redan dödat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Bara en alltså? För en sån har jag redan dödat.. Ja, bara en. Då ska du ta den han kom ner i och åka upp med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Tycker verkligen den intervallen var jobbig. Fast det bevisar även att det är skönt med lite "stelt", där kunde man som svänga å gå överallt, var så stort åt alla håll. Skönt om det nästan bara finns en dörr som är olåst så man inte behöver irra igenom varje vrå för att hitta vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 (redigerad) Ska försöka komma vidare idag.. Edit: Woooot! Kom vidare! Det var skit enkelt, men jag har gått fel varje gång, jag har gått runt i cirklar. Redigerad 5 januari, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Har en liten fråga, och istället för att göra en ny tråd tar jag det här. Jo, går det att spela CO-OP på F.E.A.R. via lan? Jag och en polare har nämligen funderat på att göra det - om det går, d.v.s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 9 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2007 Vad fan? Lan? Jag vill ju vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 15 april, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2007 Har en liten fråga, och istället för att göra en ny tråd tar jag det här. Jo, går det att spela CO-OP på F.E.A.R. via lan? Jag och en polare har nämligen funderat på att göra det - om det går, d.v.s. Kanske är det här vad du söker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2007 Vad är det för font som används i F.E.A.R.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 24 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2007 (redigerad) Glöm det. Redigerad 24 augusti, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts