50 cent Skrivet 10 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2006 (redigerad) Såg att den inte fans på vanliga krysslådan, och blir nog inte att jag skaffar det til datan , men ja kanske köper det till 360 om nån vecka . Ny sida Redigerad 10 december, 2006 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har jag mycket kvar av spelet?. På bilden ser ni var jag är just nu http://img58.imageshack.us/img58/7278/namnlshk0.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har jag mycket kvar av spelet?. På bilden ser ni var jag är just nu http://img58.imageshack.us/img58/7278/namnlshk0.th.jpg Sådär, nog är det en liten bit iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Har jag mycket kvar av spelet?. På bilden ser ni var jag är just nu http://img58.imageshack.us/img58/7278/namnlshk0.th.jpg Kanske. Du har kommit längre än hälften i alla fall. Det finns 11 uppdrag så det är bara att kolla vilket du är på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Sådär. Har klarat spelet nu . Jag måste säga att det tog några försök innan jag fattade hur jag skulle döda hon på slutet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Sådär. Har klarat spelet nu . Jag måste säga att det tog några försök innan jag fattade hur jag skulle döda hon på slutet . Varför har jag inget minne av att jag dödat henne? Vart va man? Hur gjorde man? Vad hände? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Varför har jag inget minne av att jag dödat henne? Vart va man? Hur gjorde man? Vad hände? Det kanske är för att du aldrig dödar henne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Sådär. Har klarat spelet nu . Jag måste säga att det tog några försök innan jag fattade hur jag skulle döda hon på slutet . Nu är det inte F.E.A.R du pratar om längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Det kanske är för att du aldrig dödar henne... Oj tänkte väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jaha, oj juste ja. Man dödar ju inte henne riktigt men... det där som händer på slutet i helikoptern är väl bara en skrämsel taktik?/skämt?. Vadå, ska tvåan komma ut nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jaha, oj juste ja. Man dödar ju inte henne riktigt men... det där som händer på slutet i helikoptern är väl bara en skrämsel taktik?/skämt?. Vadå, ska tvåan komma ut nu eller? You'll find the truth in Extraction Point. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 You'll find the truth in Extraction Point. SOM INTE FUNKAR FÖR MIG! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 SOM INTE FUNKAR FÖR MIG! :'( Köp det istället för att leka pirat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 10% kvar på demot på marketplace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 26 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2006 Fått spelet i julklapp. Kommit till Interval 03 eller vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 10% kvar på demot på marketplace Nej tyvärr värkar detta spel inte någonting för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Vilken FEAR-hysteri det har blivit på forumet! Men det är ett riktigt bra spel! Spela genom XP också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Aa Spelet är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Aa Spelet är bra Ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Måste faktiskt säja att F.E.A.R är de bästa FPS spelet jag nånsin spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts