Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Som en del av er kanske vet så släpptes F.E.A.R. idag. Själv köpte jag det efter skolan och ska installera - hoppas det lever upp til förväntningarna. För er som inte hänger med kna jag säga att F.E.A.R. är ett FPS som handlar om att en övernaturlig soldatgrupp gör revlot och sprider kaos. Det hemliga amerikanska elitförbandet F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) kallas in för att eliminera situationen. Lägg dessutom till en skrämmande liten flicka som vandrar runt i spelmiljöerna, plus massa andra skrämmselmoment så har du ett riktigt nervkittlande uppdrag framför dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 När jag spelade demot kunde inte min dator ta det och så tycket jag att det var tradigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag har spelat tills dark water ungefär. Tycker inte att spelet levde upp till mina förväntningar men får väll spela lite mer så kanske jag ändrar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Har haft spelet sen i helgen, och är på kontorsbanan/barnorna som man han sett i olika trailers för spelet. grymmt läskigt, mkt värre än i början av spelet. F.E.A.R är det bästa sp-spelet jag lirat i år! Redigerad 18 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har haft spelet sen i helgen, och är på kontorsbanan/barnorna som man han sett i olika trailers för spelet. grymmt läskigt, mkt värre än i början av spelet. F.E.A.R är det bästa sp-spelet jag lirat i år! Hmmm...undrar verkligen hur du fått det *host*pirat*host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 .kling66: lägg ner ditt jävla tjat nu, vi har förstått vad du vill ha sagt, och vi skiter fullständigt i det. *** Det finns redan en patch ute som löser vissa problem, tankas på fz: http://www.fz.se/forum/viewtopic.php?t=58622 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hmmm...undrar verkligen hur du fått det *host*pirat*host* Men kan du lägga ned? Det finns ingen regel som säger att mods inte får tanka spel... Dessutom är det inte emot reglerna att säga "Jag har laddat ned det". Däremot får man inte "tipsa" om det; T.ex lägga upp länkar till Torrents, osv. T: Har inte kommit så långt än. Vad har du för grafikinställningar KalleR? Jag har allt på högsta och det flyter på riktigt bra... Förutom när en massa effekter visas med en gång, får lite FPS- drop då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Men kan du lägga ned? Det finns ingen regel som säger att mods inte får tanka spel... Dessutom är det inte emot reglerna att säga "Jag har laddat ned det". Däremot får man inte "tipsa" om det; T.ex lägga upp länkar till Torrents, osv. T: Har inte kommit så långt än. Vad har du för grafikinställningar KalleR? Jag har allt på högsta och det flyter på riktigt bra... Förutom när en massa effekter visas med en gång, får lite FPS- drop då. Du har typ bästa datorn just nu och ändå får drops? Redigerad 18 oktober, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Men kan du lägga ned? Det finns ingen regel som säger att mods inte får tanka spel... Dessutom är det inte emot reglerna att säga "Jag har laddat ned det". Däremot får man inte "tipsa" om det; T.ex lägga upp länkar till Torrents, osv. T: Har inte kommit så långt än. Vad har du för grafikinställningar KalleR? Jag har allt på högsta och det flyter på riktigt bra... Förutom när en massa effekter visas med en gång, får lite FPS- drop då. Jag kör custom, men högsta på det mesta (dock bara 800x600 upplösning) och det flyter ok, gissar på att jag ligger på runt 30-50fps Redigerad 18 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du har typ bästa datorn just nu och ändå får drops? Jag menade att det sänks lite när det är t.ex. mycket rökeffekter. Partikeleffekter överhuvudtaget (inte så det bli ospelbart dock, men det märks). Varför bryr du dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag menade att det sänks lite när det är t.ex. mycket rökeffekter. Partikeleffekter överhuvudtaget (inte så det bli ospelbart dock, men det märks). Varför bryr du dig? För att..................eh jo är bara intresserad av att veta hur bra din dator är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Men kan du lägga ned? Det finns ingen regel som säger att mods inte får tanka spel... Dessutom är det inte emot reglerna att säga "Jag har laddat ned det". Däremot får man inte "tipsa" om det; T.ex lägga upp länkar till Torrents, osv. Nej det finns ingen sån regel nej. Men det finns en lag som säger att man inte får ladda ner musik eller spel från internet. Är det något ni har missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tog en gullig bild nyss, väljer att posta här istället för i den röriga ss-tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Nej det finns ingen sån regel nej. Men det finns en lag som säger att man inte får ladda ner musik eller spel från internet. Är det något ni har missat? Det finns ingen lag som alla följer Edit: Ska snart köpa ny dator för ca 14 000 kr, sen lämnar det ca 1000 kr till spel Har planerat BF2 och NHL2006, men jag skulle kunna ta detta spel e stället för NHL Vad tycker ni? Är det värt pengarna? Redigerad 18 oktober, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det finns ingen lag som alla följer Edit: Ska snart köpa ny dator för ca 14 000 kr, sen lämnar det ca 1000 kr till spel Har planerat BF2 och NHL2006, men jag skulle kunna ta detta spel e stället för NHL Vad tycker ni? Är det värt pengarna? Köp F.E.A.R, enligt mig är det bättre både singleplayer och multiplayer... i och för sig har jag alltid gillat snabbare action som i t.ex. Quake med mera, och är inte riktigt något bf-fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej det finns ingen sån regel nej. Men det finns en lag som säger att man inte får ladda ner musik eller spel från internet. Är det något ni har missat? Knappast. Men det är väl knappast ditt problem vad folk tankar? Ontopic nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Många säger att spelet är kort! Är de verkligen de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hmmm...undrar verkligen hur du fått det *host*pirat*host* Rätta takter ner med piratkopiernigen. Ontopic: Jag funderar på att skaffa F.E.A.R men har hört att spelt är ganska kort, stämmer det? I såfall hur kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kling66 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Rätta takter ner med piratkopiernigen. Ja någon på forumet måste ju försöka stoppa det och man ser ju vilken insats moderatorerna gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag testade nyss SP-demot, och det var skitballt... riktigt läcker grafik, och bra AI. Det enda som störde mig var den där jäkla ungen som kommer fram då och då och får mig att hoppa till Jag får nästan lust att blåsa skallen av henne Annars var det så pass bra att man kanske borde skaffa hela spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts