Jump to content

F.E.A.R.

Jacker
 Share

Recommended Posts

Som en del av er kanske vet så släpptes F.E.A.R. idag. Själv köpte jag det efter skolan och ska installera - hoppas det lever upp til förväntningarna.

För er som inte hänger med kna jag säga att F.E.A.R. är ett FPS som handlar om att en övernaturlig soldatgrupp gör revlot och sprider kaos. Det hemliga amerikanska elitförbandet F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon) kallas in för att eliminera situationen.

Lägg dessutom till en skrämmande liten flicka som vandrar runt i spelmiljöerna, plus massa andra skrämmselmoment så har du ett riktigt nervkittlande uppdrag framför dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 215
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmmm...undrar verkligen hur du fått det B)

*host*pirat*host*

Men kan du lägga ned? Det finns ingen regel som säger att mods inte får tanka spel... Dessutom är det inte emot reglerna att säga "Jag har laddat ned det". Däremot får man inte "tipsa" om det; T.ex lägga upp länkar till Torrents, osv.

T: Har inte kommit så långt än. Vad har du för grafikinställningar KalleR? Jag har allt på högsta och det flyter på riktigt bra... Förutom när en massa effekter visas med en gång, får lite FPS- drop då. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men kan du lägga ned? Det finns ingen regel som säger att mods inte får tanka spel... Dessutom är det inte emot reglerna att säga "Jag har laddat ned det". Däremot får man inte "tipsa" om det; T.ex lägga upp länkar till Torrents, osv.

T: Har inte kommit så långt än. Vad har du för grafikinställningar KalleR? Jag har allt på högsta och det flyter på riktigt bra... Förutom när en massa effekter visas med en gång, får lite FPS- drop då. B)

Du har typ bästa datorn just nu och ändå får drops?

Redigerad av Green_Goblin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

T: Har inte kommit så långt än. Vad har du för grafikinställningar KalleR? Jag har allt på högsta och det flyter på riktigt bra... Förutom när en massa effekter visas med en gång, får lite FPS- drop då. B)

Jag kör custom, men högsta på det mesta (dock bara 800x600 upplösning) och det flyter ok, gissar på att jag ligger på runt 30-50fps

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det finns ingen sån regel nej. Men det finns en lag som säger att man inte får ladda ner musik eller spel från internet. Är det något ni har missat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det finns ingen sån regel nej. Men det finns en lag som säger att man inte får ladda ner musik eller spel från internet. Är det något ni har missat?

Det finns ingen lag som alla följer >_<

Edit: Ska snart köpa ny dator för ca 14 000 kr, sen lämnar det ca 1000 kr

till spel B)

Har planerat BF2 och NHL2006, men jag skulle kunna ta detta spel e stället för NHL >_<

Vad tycker ni? Är det värt pengarna? :P

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns ingen lag som alla följer >_<

Edit: Ska snart köpa ny dator för ca 14 000 kr, sen lämnar det ca 1000 kr

till spel B)

Har planerat BF2 och NHL2006, men jag skulle kunna ta detta spel e stället för NHL >_<

Vad tycker ni? Är det värt pengarna? :P

Köp F.E.A.R, enligt mig är det bättre både singleplayer och multiplayer... i och för sig har jag alltid gillat snabbare action som i t.ex. Quake med mera, och är inte riktigt något bf-fan. >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor