Jump to content

Två frågor

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

Första: Hur gör jag för att få igång FlashFXP. Jag vet att jag måste veta någon som har ett "rum" för att kunna gå in. Men är det någon av er som vet ett man kan gå in i?

Och fråga två: (till er omogna, ni behöver inte skriva något alls om ni anser det roligt med mus)

Farsan har just köpt en ny mus, för han är trött på att jag använder hans.

Så han köpte en vanlig Microsoft, ir-mus.

Problemet är att muspekaren bara sådär, utan någon anledning drar upp sig till hörnet. Vet någon vad det är för fel? Finns det drivrutiner eller någon inställning man kan ändra på?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Första: Hur gör jag för att få igång FlashFXP. Jag vet att jag måste veta någon som har ett "rum" för att kunna gå in. Men är det någon av er som vet ett man kan gå in i?

Och fråga två: (till er omogna, ni behöver inte skriva något alls om ni anser det roligt med mus)

Farsan har just köpt en ny mus, för han är trött på att jag använder hans.

Så han köpte en vanlig Microsoft, ir-mus.

Problemet är att muspekaren bara sådär, utan någon anledning drar upp sig till hörnet. Vet någon vad det är för fel? Finns det drivrutiner eller någon inställning man kan ändra på?

Huhu!! din pappa har köpt en mus HEHE!!

Näe men seriöst så blir det så med min också. Vet ej vad som är problemet. :/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min mus kan ibland också dra sig åt ett håll ibland av sig själv fast musen ligger stilla. Jag nuddar den bara så slutar den.

Hade samma fel på min gammal mus. Men fick en ny då dom sa att det är lasern som är knäpp och inte ska gå att laga. Vilket slöseri...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor