KalleR Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ja gärna, som jag tidigare har sagt, hjärnsläpp när jag regga mig Det är ju inte direkt svårt att ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det är ju inte direkt svårt att ändra Kanske hjärnsläpp så han ej hittar dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Kanske hjärnsläpp så han ej hittar dit? Visste inte att man kunde ändra, ens födelsedag brukar ju inte ändras precis.. Jaja, nu har jag fixat det iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har aldrig testat för att: 1. det känns ganska onödigt (om man inte har en tjej som gillar det) 2. det lär itcha as hell när det växer ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har aldrig testat för att: 1. det känns ganska onödigt (om man inte har en tjej som gillar det) 2. det lär itcha as hell när det växer ut Om bruden giller det eller ej får du ju ta reda på Inga svårigheter där inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har inte riktigt hajat det här med att det skulle klia. Det gör det när håret börjar växa ut. Då sticks de små håstråna in i huden och irriterar och kliar. Då är det bara att raka där det börjat växa så slutar det klia. Om det hade kliat oundvikligen så hade det varit ganska jobbigt för alla tjejer som rakar sig under armarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har inte riktigt hajat det här med att det skulle klia. Det gör det när håret börjar växa ut. Då sticks de små håstråna in i huden och irriterar och kliar. Det är väl bara om man rakar mothårs? För mig kliar det aldrig, bara när det börjar bli stubbigt och det dras mot låren. Inte skönt, nej nej. Aj aj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Någon som har rört en välrakad pung? Jag rör välrakade pungar dagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag rör välrakade pungar dagligen. Jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jaså? Ja, det gör han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Klippte lite, eller ganska mycket. Känns skönt, men mysko. Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ja, det gör han. Okej, ganska otrevligt om det skulle komma en kille och ta en på pungen tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Okej, ganska otrevligt om det skulle komma en kille och ta en på pungen tycker jag. Så det tycker du? Tar gärna dig lite på pungen om du vill. Du får ta lite på min också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Så det tycker du? Tar gärna dig lite på pungen om du vill. Du får ta lite på min också. Säg tid och plats! joke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Så det tycker du? Tar gärna dig lite på pungen om du vill. Du får ta lite på min också. Du skrämmer mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Klippte lite, eller ganska mycket. Känns skönt, men mysko. Haha! Haha thanks for the info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Snälla lås denna topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag gör Tack så jätte mycket Brodd Om du var en modd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts