Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Då trillar kulorna ut! ' (meeh jag har tråkigt) Nån mer än jag som fick skräckscener uppseplade i huvudet av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Höhö, nu ska vi inte vara sådana Vi vet inte vad han är van vid. Hehu Bara jag som inte är med på det roliga? Visst, jag är dum men va fan Skrev jag det konstigt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag rakar inte pungen.. Det är "mysigare" om killen har rakat eller om det är lite trimmat.. En tjej har talat.. Så sätt igån att trimma eller raka nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Bara jag som inte är med på det roliga? Visst, jag är dum men va fan Skrev jag det konstigt eller? Haha, vi bara sköjsar lite. Hoppas du inte tog det för hårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Haha, vi bara sköjsar lite. Hoppas du inte tog det för hårt Bosse är en väldigt känslig varelse, han sitter säkert hemma och gråter nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Hahaha nej Klart jag inte tar åt mig. Ville bara veta vad som vart så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Hahaha nej Klart jag inte tar åt mig. Ville bara veta vad som vart så kul Förnekelse.. Det är lungt bosse, du kan få en kram imorrn.. Redigerad 19 oktober, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Förnekelse.. Det är lungt bosse, du kan få en kram imorrn.. Bra att du tröstar de som behöver GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Skulle aldrig raka pungen det är ju läskigt med tanke på hur tunn huden är på pungen tänk om man slinter. =/ DET HÄNDER INGET ALLS OM DU SLINTER!! Förutsatt att du rakar med rakhyvel då, om din rakningsritual går ut på att du tar på dig en trasa för ögonen och hugger av snopphår på måfå med en machete.... då kan det gå illa om du slinter, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Man måste ju vara förbredd... träffar jag en one-night-stand så vill ju jag att hon är förberedd. jag hör ju inte av mig innan till tjejen, som jag inte har nån aning om vem hon är och säger: "hej kan du raka dig för jag tänkte sätta på dig imånkväll"... nee funkar ej, jag är precis lika mkt förberedd som jag själv vill att tjejerna jag träffar ska vara. Jag snackar fasta förhållanden.. Jag är 14, brukar inte ha så mycket one-night-stands, tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag snackar fasta förhållanden.. Jag är 14, brukar inte ha så mycket one-night-stands, tyvärr Nästan samma skit här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 DET HÄNDER INGET ALLS OM DU SLINTER!! Förutsatt att du rakar med rakhyvel då, om din rakningsritual går ut på att du tar på dig en trasa för ögonen och hugger av snopphår på måfå med en machete.... då kan det gå illa om du slinter, ja. Haha jag brukar använda ögonbindel och viftar lite med en machete, ligger jag illa till då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Asså vafan... helt sjuk fråga. jag som trodde alla sånna här wacko topics brukade låsas men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Jag är 14... Hmm, kan du förklara varför det står att du är född den 1 september 1989 i din profil? Redigerad 19 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nästan samma skit här... Vadådå? Man kan ju knulla utan att det är one-night-stands? Men du är 92:a va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Asså vafan... helt sjuk fråga. jag som trodde alla sånna här wacko topics brukade låsas men... Du tror, Orden ligger i Stellan, Kalles och Arvids händer... @Tweak: Japp! Redigerad 19 oktober, 2005 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Någon som har rört en välrakad pung? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Oh Noes! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Någon som har rört en välrakad pung? Alla som någon gång "rakat sig väl" där nere lär ju ha gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Hmm, kan du förklara varför det står att du är född den 1 september 1989 i din profil? Ja gärna, som jag tidigare har sagt, hjärnsläpp när jag regga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts