pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ni som tycker man ser ut som en 11 åring när man rakar bort allt, har ni testat? Nej tänkte väl det. Förutom att det brukar klia första dagarna, så är det jävligt skönt sen. Nej men ser det framför mig.. Usch.. Varför raka bort det? Snyggt jovisst. Men som The Dude sa, orka se ut som en pimp konung i duschen sen. Hårig ftw.. väntar bara tills skägget och muschen ska växa ut igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Är trött på dina kommentarer som för det mesta är riktade kritiskt mot mig. Över msn om du vill något, nu ONTOPIC. Varför skulle jag unblocka dig på MSN så som du är? Raderad och bortglömd två sekunder efter din första post var du... Ontopic som du nu ville: För tredje gången, Nej jag rakar inte pungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej men ser det framför mig.. Usch.. Varför raka bort det? Snyggt jovisst. Men som The Dude sa, orka se ut som en pimp konung i duschen sen. Hårig ftw.. väntar bara tills skägget och muschen ska växa ut igen. Tycker det ser mycket snyggare ut med kalhygge än nå jävla rissnår jag=P Och ack så skönt det är =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Man måste ju inte raka bort ALLT, man kan ju trimma ner det också, det är skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Ontopic som du nu ville: För tredje gången, Nej jag rakar inte pungen Nej, det gäller ju att ha något man kan raka bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Öh... Ska ha kvar håret tills åtminstånde efter lumpen. Palla o duscha bland andra me rakad pung. Man ser ut som en djäkla sexgalning (jojo, visst är ja de, men ändå). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nej nej nej... Ta inte en engångs, Jag kör med engångs varje gång, än sitter allt kvar. Du får komma och känna om du inte tror mig. @ pKz för typ evigheter sen (igår): Det är inte så farligt att skära sig. Jag har lyckats slinta med hyveln på påsen ett antal gånger, det svider inte alls. Huden runt manligheten och manligheten på påse är inte så känslig. Och till er som tycker det kliar: Det kliar bara dom två-tre första gångerna. Sen borde ni skaffa parfymfri aftershave-kräm som finns på apoteket och smörja in med efteråt, då känns det jättemysigt. ^^ Vanlig after-shave är dock inte att rekommendera, det svider. Mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nope, rakar inte pungen:P Om ifall någon undrar så sitter jag i receptionen på hotelet i Teneriffa. Flygresan gick bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag kör med engångs varje gång, än sitter allt kvar. Du får komma och känna om du inte tror mig. @ pKz för typ evigheter sen (igår): Det är inte så farligt att skära sig. Jag har lyckats slinta med hyveln på påsen ett antal gånger, det svider inte alls. Huden runt manligheten och manligheten på påse är inte så känslig. Och till er som tycker det kliar: Det kliar bara dom två-tre första gångerna. Sen borde ni skaffa parfymfri aftershave-kräm som finns på apoteket och smörja in med efteråt, då känns det jättemysigt. ^^ Vanlig after-shave är dock inte att rekommendera, det svider. Mycket. Näe men jag har kört upp gylfen rätt upp i kuken en gång. Haha, det kändes. Näe, men funderar faktist på och klippa ner det lite iaf. Men aldrig helrakat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag kör med engångs varje gång, än sitter allt kvar. Du får komma och känna om du inte tror mig. Åh, jag är så sugen på det. Men jag kan inte det vet du. Tjejen hade blivit så sotis då... Men man vet aldrig vad som händer i framtiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Näe men jag har kört upp gylfen rätt upp i kuken en gång. Haha, det kändes. Näe, men funderar faktist på och klippa ner det lite iaf. Men aldrig helrakat. .pKz kör italienare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Folk dömer ut "rakat" lite. Raka inte bort det helt, det ser bara fjantigt ut! Trimma regnskogen bara! Då slipper ni att det kliar, och det ser inte dumt ut alls! För mig kliade det inte första, andra eller tredje gången gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Nej, det gäller ju att ha något man kan raka bort Det är därför du är så sur på mig va? Jag har något att raka bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Det är därför du är så sur på mig va? Jag har något att raka bort Jadu, att du kom på det till slut. Det förvånar mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 När jag väl ska ta bort så rakar jag helt. Men det vart ett tag sen nu, har inte blivit av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Jag rakar inte pungen.. Det är "mysigare" om killen har rakat eller om det är lite trimmat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 När jag väl ska ta bort så rakar jag helt. Men det vart ett tag sen nu, har inte blivit av [PEKAR MOT BOSSE] Hahah! [/PEKAR MOT BOSSE] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 [PEKAR MOT BOSSE] Hahah! [/PEKAR MOT BOSSE] Höhö, nu ska vi inte vara sådana Vi vet inte vad han är van vid. Hehu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Skulle aldrig raka pungen det är ju läskigt med tanke på hur tunn huden är på pungen tänk om man slinter. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Skulle aldrig raka pungen det är ju läskigt med tanke på hur tunn huden är på pungen tänk om man slinter. =/ Då trillar kulorna ut! ' (meeh jag har tråkigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts