JMC Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Whatever!? Låter lite som "skiter väl jag i, jag suger kuk"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Låter lite som "skiter väl jag i, jag suger kuk"... Han är ju bara nittia så, han fattar nog så småningom =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ställer frågan igen. Ni som inte rakar/ansar pungen, vill ni att tjejer ska raka? Jag tycker dom ska göra precis som dom känner för. Nåt fånigt ideal ska inte bestämma hur lång hårväxt man ska ha. Om man vill raka, så rakar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Jag vill att tjejen ska vara rakad, och vill tjejen att jag ska vara rakad så rakar jag mig. Vill tjejen att jag ska ha djungel så har jag det Men ärligt, man kan ju snacka om det med sin tjej och så, se huyr hon vill ha det, för då får man det ju som båda vill ha det.. Man måste ju vara förbredd... träffar jag en one-night-stand så vill ju jag att hon är förberedd. jag hör ju inte av mig innan till tjejen, som jag inte har nån aning om vem hon är och säger: "hej kan du raka dig för jag tänkte sätta på dig imånkväll"... nee funkar ej, jag är precis lika mkt förberedd som jag själv vill att tjejerna jag träffar ska vara. The Dude: ideal och ideal... det handlar ju om vad du vill, inte vad världen vill. Redigerad 18 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har aldrig rakat och skulle aldrig få för mig att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har aldrig rakat och skulle aldrig få för mig att göra det. Wurd.. Ska kanske KLIPPA mig LIIITE, men fyfan. Vill inte vara helrakad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Anser själv att det är maskulint med killar som inte rakar bort sitt könshår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Anser själv att det är maskulint med killar som inte rakar bort sitt könshår Bobbo pratar, Tråden blir tråkig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Porrpung vill väl alla ha? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Porrpung vill väl alla ha? Inte jag. Måste vara tändande och titta ner på sig själv och sen se ut som en 11åring.. Till KalleR eller vem det nu var.. Tjejer får väl bestämma hur dom vill vara, och killar hur dom villl vara.. Liksom.. visst kanske det är äckligt och få hårstrån i munnen. Men skit i och suga då om det ska vara så svårt.. :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Inte jag. Måste vara tändande och titta ner på sig själv och sen se ut som en 11åring.. Till KalleR eller vem det nu var.. Tjejer får väl bestämma hur dom vill vara, och killar hur dom villl vara.. Liksom.. visst kanske det är äckligt och få hårstrån i munnen. Men skit i och suga då om det ska vara så svårt.. :s iRoni istheshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tjejer får väl bestämma hur dom vill vara, och killar hur dom villl vara.. Självfallet har alla rätt att välja själv, men jag ser gärna att tjejen rakar sig för killens skull, och killen för tjejens skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Självfallet har alla rätt att välja själv, men jag ser gärna att tjejen rakar sig för killens skull, och killen för tjejens skull Visst vill jag att tjejern ska vara rakad. Och efter som jag inte har lust med och göra mig rakad och stå och klia mig 24/7 så avstår jag gärna. Men klippa lite kommer jag däremot göra. Liksom.. Kan inte förklara, jag gillar och vara hårig. Du ser ju bara på mitt huvud. Haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Bobbo pratar, Tråden blir tråkig... Är trött på dina kommentarer som för det mesta är riktade kritiskt mot mig. Över msn om du vill något, nu ONTOPIC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Är trött på dina kommentarer som för det mesta är riktade kritiskt mot mig. Över msn om du vill något, nu ONTOPIC. Ska du säga. Dina kommentarer är inte heller så trevliga att få uppkörda i ansiktet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ska du säga. Dina kommentarer är inte heller så trevliga att få uppkörda i ansiktet. Har jag någonsin kallat dig "mongofan"? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har jag någonsin kallat dig "mongofan"? :'( Nej, men du är en jävel på att vara kritiskt. Dina kommentarer om GTA: Sweden forum var riktade kritiskt emot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 No I don't, faktum är att jag i skrivande stund sitter och pillar i mitt trassel... ..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 No I don't, faktum är att jag i skrivande stund sitter och pillar i mitt trassel... ..? Mmmmm... du gör mig hård babe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ni som tycker man ser ut som en 11 åring när man rakar bort allt, har ni testat? Nej tänkte väl det. Förutom att det brukar klia första dagarna, så är det jävligt skönt sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts