Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag tvingar henne inte att gå ner. Hon får göra det frivilligt. Annars får det vara som det är...standard. Du kan inte vara så värst populär hos damerna va? @Vice: Nejnej, jag sa att man ska dra långsamt. Det går helt prima med engångshyvel. Btw är det skitlätt att klippa jämnt med sax också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du kan inte vara så värst populär hos damerna va? Mjo då, riktig Casanova när jag känner för det. Men där jag bor finns det mest 14isar och bitches så det är inte så mycket att jaga efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Mjo då, riktig Casanova när jag känner för det. Men där jag bor finns det mest 14isar och bitches så det är inte så mycket att jaga efter. Ett nyckelhål är alltid ett nyckelhål, hur än låsanordningen ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Mjo då, riktig Casanova när jag känner för det. Men där jag bor finns det mest 14isar och bitches så det är inte så mycket att jaga efter. Därför du är oskuld? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Därför du är oskuld? Cortez är väl kristen? Då får man inte bazz förens man har gift sig duvet Är också oskuld btw, är det för jag inte rakar pungen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Cortez är väl kristen? Då får man inte bazz förens man har gift sig duvet Är också oskuld btw, är det för jag inte rakar pungen? Ja, pucko, klart det är.. Eller? Rakar inte pungen btw, men ska nog testa och se hu det blir nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Är också oskuld btw, är det för jag inte rakar pungen? Klart det är därför =P Har du inte fattat det än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Cortez är väl kristen? Då får man inte bazz förens man har gift sig duvet Är också oskuld btw, är det för jag inte rakar pungen? Nej det är för att du undermedvetet valt att leva i celibat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Cortez är väl kristen? Då får man inte bazz förens man har gift sig duvet Är också oskuld btw, är det för jag inte rakar pungen? Nej jag menade att han sa att han var casanova. Nej jag shavar mig sej inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej det är för att du undermedvetet valt att leva i celibat. Tack för guiden, kan komma till hjälp när det blir dags Du glömde *Fnitter* förresten.. Explosiv_anka: Försent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Mjo då, riktig Casanova när jag känner för det. Men där jag bor finns det mest 14isar och bitches så det är inte så mycket att jaga efter. Var bor du?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ställer frågan igen. Ni som inte rakar/ansar pungen, vill ni att tjejer ska raka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ställer frågan igen. Ni som inte rakar/ansar pungen, vill ni att tjejer ska raka? Whatever!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Ställer frågan igen. Ni som inte rakar/ansar pungen, vill ni att tjejer ska raka? Ja det är självklart.. fast de gör inget om dom bara har lite hår Edit: såg inte att de bara va dom som INTE rakar. jag rakar ju själv Redigerad 18 oktober, 2005 av bíg_mamá Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gtasajten is the shit, sjukaste topicen i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gtasajten is the shit, sjukaste topicen i år. Inte sjuk, bara trevlig, sådär gtasajten-gemytlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Håller med, det är lite udda tråd. Men jag måste bara kommetera en grej till... En sak till som är ett stort minus med en super buske på tjejen är att om man gör det ganska "hårt" kan hårstrån typ "falla av" och fastna på ens... eh, grej. :"> Och det kan faktiskt svida ganska ordentligt. Tänk själva att ha ett håstrå på "knoppen." Det bli ganska bra friktion... Dessutom så känns det mer om båda har ansat sig. Man kommer liksom längre in... :"> :"> :"> Redigerad 18 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ställer frågan igen. Ni som inte rakar/ansar pungen, vill ni att tjejer ska raka? Jag vill att tjejen ska vara rakad, och vill tjejen att jag ska vara rakad så rakar jag mig. Vill tjejen att jag ska ha djungel så har jag det Men ärligt, man kan ju snacka om det med sin tjej och så, se huyr hon vill ha det, för då får man det ju som båda vill ha det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Mjo då, riktig Casanova när jag känner för det. Men där jag bor finns det mest 14isar och bitches så det är inte så mycket att jaga efter. I Ghettot eller? Där tupac kanske väntar bakom nästa gathörn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 I Ghettot eller? Där tupac kanske väntar bakom nästa gathörn? Rakar inte...Går ju bara i sjuan än så länge så jag bryr mig inte...Men blir väl retad om man inte har hår på pungen här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts