Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Trimmer istheshit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Varför så intresserad om folk rakar pungen? Nej, jag gör inte det. Hahahaha ja gjorde bara den här tråden för kuls skull. å man kan få lite tips, så man inte skär påsen av sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Hahahaha ja gjorde bara den här tråden för kuls skull. å man kan få lite tips, så man inte skär påsen av sig >_< Raka den inte. Edit: Om jag får för mig att raka pungen får du hjälpa mig. Du värkar kunna sån't här! Redigerad 18 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 När jag rakar håret ovanför själva tillevinken kliar det som faaan någon som har något tips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Använda alltid lödder vid rakning och en lotion efteråt. Nivea for Men är bra grejer. Happy shaving! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Använda alltid lödder vid rakning och en lotion efteråt. Nivea for Men är bra grejer. Happy shaving! Klart jag änvänder lödder =P Okej försvinner kliet då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Klart jag änvänder lödder =P Okej försvinner kliet då? Jo, det kyler lite grand och smörjare lite granna =) Raka alltid medhårs också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jo, det kyler lite grand och smörjare lite granna =) Raka alltid medhårs också! Medhårs är det uppåt eller nedåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Rakad såklart. uppskattas mer än orakat hos femalesen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Medhårs är det uppåt eller nedåt? Medhårs är åt det håll håret ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej nej nej... Ta inte en engångs, då kan man skära sig och tro mig, det är läskigt om nånting rammlar ner på golvet... 1) Raka "påsen" med en riktig hyvel. 2) Ta sedan fram hårtrimmern och raka runt hela paketet på minsta längd. Då får ni det finns och jämnt. Jag kör med engångshyvlar (till ansiktet då, rakar mig inte in the private) och dom funkar utmärkt. Det är ju knappast engångs desstuom, använder tills den blir slö och har aldrig gått sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Rakar. sjuk topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ni som inte fixar frillan där nere: Vill ni att tjejer ska göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ni som inte fixar frillan där nere: Vill ni att tjejer ska göra det? Sålänge man inte får gräva efter hålet så bryr jag mig inte direkt. Och sen kommer jag ändå aldrig gå ner på en tjej så... det är brudarnas jobb att gå ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Och sen kommer jag ändå aldrig gå ner på en tjej så... det är brudarnas jobb att gå ner. Du har ganska kass inställning som inte kommer hålla i längden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du har ganska kass inställning som inte kommer hålla i längden Säkert, men jag är säkert död innan den längden är nådd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Säkert, men jag är säkert död innan den längden är nådd. Nope inte alls.. vill du ha ett sånt sexliv där det inte är samma villkår för dig och tjejen så blir du illa tvungen att betala för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Nope inte alls.. vill du ha ett sånt sexliv där det inte är samma villkår för dig och tjejen så blir du illa tvungen att betala för det Kloka ord från KalleR! Redigerad 18 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 WÖÖRD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nope inte alls.. vill du ha ett sånt sexliv där det inte är samma villkår för dig och tjejen så blir du illa tvungen att betala för det Jag tvingar henne inte att gå ner. Hon får göra det frivilligt. Annars får det vara som det är...standard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts