eliizar Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Fyfan grabbar så ni håller på! helvete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Grabbar, kort och gott: Vill ni ha brudar så rakar ni ner det lite och är tysta... Samma "runt" själva grejen. (eller klipp kortare där iallfall) Ni tycker väl inte att det är frächt med en redi, "babuchcka" på en brud va? Redigerad 18 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej för fan, varför ska man göra det? Det är manligt med hår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 [Retas med Vice.] Det är väl bara för att du ännu inte fått hår på snoppen [/Retas med Vice.] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Grabbar, kort och gott: Vill ni ha brudar så rakar ni och är tysta... Samma "runt" själva grejen. Ni tycker väl inte att det är frächt med en redi, "babuchcka" på en brud va? Nej, men vafan. Haha! Tjejerna vill ju raka sig. Medans vi inte vill. T.ex jag som har långt hår. Skulle jag komma helt rakad skulle jag se ut som en 11årig tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej för fan, varför ska man göra det? Det är manligt med hår. Tror du att en brud tycker det? Hon drar ner filsingarna och ut väller det ut så mycket ull, att hon inte ser den! Okej, smaken är olika men jag tycker inte det är snyggt när underbyxorna står ut pga av allt, på en tjej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 HAHAHA ! sjukaste tråden jag nånsin sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej för fan, varför ska man göra det? Det är manligt med hår. Alla tjejer håller inte med direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 You are not alone... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej, men vafan. Haha! Tjejerna vill ju raka sig. Medans vi inte vill. T.ex jag som har långt hår. Skulle jag komma helt rakad skulle jag se ut som en 11årig tjej. Inte helt rakat som en babygump! Men väldigt kort. Sen "påsen" ska vara rakad. Tjejer vill inte mer än killar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Inte helt rakat som en babygump! Men väldigt kort. Sen "påsen" ska vara rakad. Tjejer vill inte mer än killar... Ska försöka klippa lite.. Men fyfan, neeej. Jag vill fan inte. RAKA PÅSEN? Äru dum?! Haha shit. Skär typ upp den då jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Håller med om att detta var en väldigt konstig tråd. Men nej. Jag rakar inte "påsen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gjorde det när jag gick i 8an en gång men fan vad det kliade på pungen i minst en vecka om jag minns rätt. Så jag gör nog aldrig om det igen. Hehe märkte med det :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Bwahah! Härlig tråd! *Fnitter* Ja, jag rakar pungen, och jag trimmar håret över. För mig kliar det inte alls. Men jag har inte så rejäl hårväxt heller. Btw kan jag tipsa alla om att trimma håret över snorre. Det blir så jävla fritt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Vafan, klart man vill att det ska vara "Fresh" där nere. Vill inte ha värsta djungeln där nere ju.. Redigerad 18 oktober, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Rastaflätor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Rastaflätor ... *Fnitter* Jag tror att 85% av alla flickor tycker det är fräschare med rakat än inte. Hittar ni nån som inte tycker det borde ni inte ligga med henne. Nu gör alla med en snårskog där nere såhär: Tag en rakhyvel (jag rekommenderar engångs) Sätt er ovanför något som samlar upp fallande hår. Dra rakhyveln låångsamt över hela hängpåsen, missa inget! Kontrollera i spegel att ni fått med allt, även det som angränsar till brunhålet. Tag nu en sax och klipp bort allt hår ovanför petterniklas förutom en 1/3 cm, typ. (Detta för att undvika att det kliar) Känn er fräscha! Visa det för flickorna och lev väl. *Fnitter* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej nej nej... Ta inte en engångs, då kan man skära sig och tro mig, det är läskigt om nånting rammlar ner på golvet... 1) Raka "påsen" med en riktig hyvel. 2) Ta sedan fram hårtrimmern och raka runt hela paketet på minsta längd. Då får ni det finns och jämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 HAHAHA Ibland gör jag det ifall det blir för mycket hår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hej, ja undrar om ni rakar pungen. ja raker inte å funderar på att färga de rött. va tycker ni, ska ja göra de elelr inte ? seriösa svar tack Varför så intresserad om folk rakar pungen? Nej, jag gör inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts