Alpha Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Nepp, jag tycker om mitt pubishår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Om man väl har kommit så långt att man står naken med en tjej som är beredd att ha sex med en tror inte jag hon bangar bara för man är naturligt hårig på pungen. Men kan du inte berätta lite om ditt eget sexliv, med din o så rakade pung. Ni får raka er hur myket ni vill, men det ska fan inte vara nåt tvång eller ideal att göra det. Edit: Vill också påpeka att jag inte håller med Cyprez eller pkz för den delen. Det är varken bögigt eller omanligt med rakad pung. *Fnitter* Okej, jag tror att bruden skulle vara tillräckligt pillsk för att gå med på det iaf. Men tänk er själva, ni får det lite mysigt på sängkanten och det ena leder till det andra. Brudens byxor åker av och en fet buske visar sig ligga bakom trosorna. Inte den trevligaste överraskningen. Mitt sexliv är privat, jag behåller det för mig själv tack. Btw sa jag aldrig att bruden skulle banga... Något ideal finns det inte heller, men att föredra är att raka. Raka inte bort hela busken för guds skull, trimma bara bort det värsta! Det är friare för er, och skönare för flickan er. Men det är helt ert val. @ pKz: Som jag sa, raka inte bort det helt och det blir inte kalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Varför I helvitti ska man raka pungen? Vill inte brudarna knulla en med hårig pung, så va fan, skipp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Varför I helvitti ska man raka pungen? Vill inte brudarna knulla en med hårig pung, så va fan, skipp. Skippa att ligga med dem? Intressant resonemang. Du väljer alltså en hårig pung framför sex med en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Varför I helvitti ska man raka pungen? Vill inte brudarna knulla en med hårig pung, så va fan, skipp. Man kan göra det för att man själv tycker det känns fräschare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 För mig är håret en del av "manligheten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 För mig är håret en del av "manligheten" Måste man vara hårig för att bevisa att man är man, kan man inte vara mycket till man... haha mycket man blir det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Måste man vara hårig för att bevisa att man är man, kan man inte vara mycket till man... haha mycket man blir det Haha så sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Skippa att ligga med dem? Intressant resonemang. Du väljer alltså en hårig pung framför sex med en tjej. Det finns alltid någon tjej som ligger med en kille som har hårig pung. Om inte så får man försöka fixa en hora, eller rakar man sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Håret ska vara där vi ska väll inte bli någon backham!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 28 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2005 Håret ska vara där vi ska väll inte bli någon backham!!! W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Måste man vara hårig för att bevisa att man är man, kan man inte vara mycket till man... haha mycket man blir det Jag säger bara en sak: Kvinnor... Det är grejer det Kalle 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts