tommy killer Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Meh! Orka skriva kassa låtar! Orka gå off-topic! Isf ska det vara en on- topic- låt! KalleR min käre vän Nu har pungen växt igen Ta fram bladet, börja hugga Snart ska penis pippa en sugga Trimma håret över lilla pitten Tona håret över mitten För fölsedagen ska firas banalt Kanske till och med analt? Okej förlåt, inga fler låtar nu. Min låt går btw att sjunga till "bjällerklang" Nästa Max Martin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Så vakert :'( tack =) Ja, tack själv. Du är alltid värd det bästa Kom ihåg det Redigerad 20 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Okej förlåt, inga fler låtar nu. Min låt går btw att sjunga till "bjällerklang" Inte då. Här har du en text som går att sjunga till Bjällerklang: KalleR, KalleR Har du sett din pung? Den är len, och jätteren En riktigt praktig pung KalleR, KalleR Du är ej ett barn Du är en man, och du kan Pöka dagen lång Lite fjäskig månne, men den passar in i melodin. Öhm.. on-topic.. jag har inte rakat p00ngen på runt fyra dagar. Börjar bli dags nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Haha ni är väl för goa Fråga: ni som rakar pungen, kan ni låta bli att pilla på den när den är nyrakad? min hand åker ner och känner hela tiden, så lent och mysigt Redigerad 20 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Haha ni är väl för goa Fråga: ni som rakar pungen, kan ni låta bli att pilla på den när den är nyrakad? min han åker ner och känner hela tiden, så lent och mysigt Mer en vad vi ville veta men för mig händer det samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Här är en hai-kuk dikt: U guys suck Make me wanna kick u in da nuts go get a shrink to save what little is left of your little pervert brains Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Haha ni är väl för goa Fråga: ni som rakar pungen, kan ni låta bli att pilla på den när den är nyrakad? min hand åker ner och känner hela tiden, så lent och mysigt Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Fråga: ni som rakar pungen, kan ni låta bli att pilla på den när den är nyrakad? min hand åker ner och känner hela tiden, så lent och mysigt Nej omöjligt. För lent och skönt för att låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Springa runt och tucha pungen är inte min grej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Haha ni är väl för goa Fråga: ni som rakar pungen, kan ni låta bli att pilla på den när den är nyrakad? min hand åker ner och känner hela tiden, så lent och mysigt *Flyttar sig tre meter ifrån KalleR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Haha ni är väl för goa Fråga: ni som rakar pungen, kan ni låta bli att pilla på den när den är nyrakad? min hand åker ner och känner hela tiden, så lent och mysigt Då vet jag vem jag inte ska skaka hand med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 *Flyttar sig tre meter ifrån KalleR* *Flyttar 3 meter märmre KalleR* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Fråga: ni som rakar pungen, kan ni låta bli att pilla på den när den är nyrakad? min hand åker ner och känner hela tiden, så lent och mysigt Haha, nej.. håller med, det e så lent o mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Jag har rakat pungen några gånger. På mig kliar det då inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Njae. jag vågar fan inte. Ett felskär så kan man lika gärna hänga sig i en lamplykta eller nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det är omanligt att raka pungen. Vill brudarna knulla får dom tåla lite stick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det är omanligt att raka pungen. Vill brudarna knulla får dom tåla lite stick. ... Lycka till med sexlivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Det är omanligt att raka pungen. Vill brudarna knulla får dom tåla lite stick. Håller faktist med. Liksom, helrakad.. bögigt? :/ Usch. Jag ska låta mitt växa ut igen, kanske klippa lite då och då. @Siana: Detsamma, om du nu har något sexliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 (redigerad) ... Lycka till med sexlivet. Om man väl har kommit så långt att man står naken med en tjej som är beredd att ha sex med en tror inte jag hon bangar bara för man är naturligt hårig på pungen. Men kan du inte berätta lite om ditt eget sexliv, med din o så rakade pung. Ni får raka er hur myket ni vill, men det ska fan inte vara nåt tvång eller ideal att göra det. Edit: Vill också påpeka att jag inte håller med Cyprez eller pkz för den delen. Det är varken bögigt eller omanligt med rakad pung. Redigerad 26 oktober, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Om man väl har kommit så långt att man står naken med en tjej som är beredd att ha sex med en tror inte jag hon bangar bara för man är naturligt hårig på pungen. Men kan du inte berätta lite om ditt eget sexliv, med din o så rakade pung. Ni får raka er hur myket ni vill, men det ska fan inte vara nåt tvång eller ideal att göra det. Edit: Vill också påpeka att jag inte håller med Cyprez eller pkz för den delen. Det är varken bögigt eller omanligt med rakad pung. Nej, inte bögigt. Men.. jadu.. onormalt, men endå inte. Jag har väl växt upp med en hårig dick, och så kommer den förbli. Kanske rakare senare, wtf. Vet inte, hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts