SlewME Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Det värkar så ja. Dagens ungdomar blir bara värre och värre? Snart vill väll folk lägga upp bilder ochså, och styla sitt hår med hårgele och visa upp mästerverket. Eller någon sjuk tävling om vem som har mäst väll rakade pung. Du är inte ungedom eller? Kan man inte tro på stavningen. Du kommer upp i tonåren du med inom en snar framtid, då kommer detta instressera dig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Siana har en poeng där, är denna topic så snuskig så behöver ni inte ens kolla på den.. Men denna topic tycker jag har spårat ut lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Snart vill väll folk lägga upp bilder ochså Ja har du sagt det så. Jag kan väl börja då: Min pung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Du är inte ungedom eller? Kan man inte tro på stavningen. Du kommer upp i tonåren du med inom en snar framtid, då kommer detta instressera dig också Jeg er 15, hva jeg sier må du dritt i! Og det intresserer meg ikke. Hold kjeft'a eller lukker jeg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Najjs topic... Ju, du gillar den nog JMC: Haha, där fick du mig allt Redigerad 20 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ju, du gillar den nog JMC: Haha, där fick du mig allt Så du tittade? Är du lite småbög kanske? @Cyprez, Jag instämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Men denna topic tycker jag har spårat ut lite. Äsch, vi skriver jueh om pungar, sluta gnäll *Fnitter* Btw är det nog dags för min pung och rakhyveln att ha en ny liten sammankomst. Vill du vara med på partajet, Cyprez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 JMC: Haha, där fick du mig allt HAHAHA JMC RULES BIG TIME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Men denna topic tycker jag har spårat ut lite. Äsch, vi skriver jueh om pungar, sluta gnäll *Fnitter* Btw är det nog dags för min pung och rakhyveln att ha en ny liten sammankomst. Vill du vara med på partajet, Cyprez? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ja har du sagt det så. Jag kan väl börja då: Min pung Fan va besviken jag blev, hade ju varit den perfekta födelsedagspresenten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Fan va besviken jag blev, hade ju varit den perfekta födelsedagspresenten Jag har skrivit en låt du kan underhålla dig med på denna stora dag Kalle, Kalle Nu är du 19 Och du har rakad pung. Melodin får ni gissa er till. *Fnitter* 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag har skrivit en låt du kan underhålla dig med på denna stora dag Kalle, Kalle Nu är du 19 Och du har rakad pung. Melodin får ni gissa er till. *Fnitter* Haha störd människa (ta det positivt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Haha störd människa (ta det positivt ) ... Den tog mig tio minuter att komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Jag har bara lust och spränga era dumma pungar, och ert dumma tjat om dom är håriga eller flintiga! Edit: 10 sidor om rakade eller orakade pungar. Vart tar världen vägen? till Mars? Redigerad 20 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Jag har bara lust och spränga era dumma pungar, och ert dumma tjat om dom är håriga eller flintiga! Håll käften och håll käften, det är ju det tråden går ut på, take it or leave it, spräng nån annans pung Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Håll käften och håll käften, det är ju det tråden går ut på, take it or leave it, spräng nån annans pung Spränger mine egen så slipper jag tänka på saken. Då går jag här ifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Haha störd människa (ta det positivt ) KalleR! Du fyller ju år! Grattis! Jag har också gjort en låt: Harar finns inte Dom lever Tro mig eller ej Annars är du gay Har du en tjej Säg nej Annars får du en stor grej I munnen Men nu vart den försvunnen Den föll ner i brunnen Tyvärr Sade Per Grattis för nu är du Äldre än sju Ja så är det Och din stjärt är slät Grattis på den stora dagen Det känns nere i magen Puss och hej Nu är du inte gay Melodin är densamma som till hm.. Hitta på något, det är inte så noga! Trots allt bara KalleR som fyller år Redigerad 20 oktober, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 KalleR! Du fyller ju år! Grattis! Jag har också gjort en låt: Harar finns inte Dom lever Tro mig eller ej Annars är du gay Har du en tjej Säg nej Annars får du en stor grej I munnen Men nu vart den försvunnen Den föll ner i brunnen Tyvärr Sade Per Grattis för nu är du Äldre än sju Ja så är det Och din stjärt är slät Grattis på den stora dagen Det känns nere i magen Puss och hej Nu är du inte gay Melodin är densamma som till hm.. Hitta på något, det är inte så noga! Trots allt bara KalleR som fyller år Hahaha!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 KalleR! Du fyller ju år! Grattis! Jag har också gjort en låt: *låt* Melodin är densamma som till hm.. Hitta på något, det är inte så noga! Trots allt bara KalleR som fyller år Så vakert :'( tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 (redigerad) Meh! Orka skriva kassa låtar! Orka gå off-topic! Isf ska det vara en on- topic- låt! KalleR min käre vän Nu har pungen växt igen Ta fram bladet, börja hugga Snart ska penis pippa en sugga Trimma håret över lilla pitten Tona håret över mitten För fölsedagen ska firas banalt Kanske till och med analt? Okej förlåt, inga fler låtar nu. Min låt går btw att sjunga till "bjällerklang" Redigerad 20 oktober, 2005 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts