VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Hej, ja undrar om ni rakar pungen. ja rakar, men de kliar som fan sen. skriv va ni tycker om rakning å babbla på gjorde en edit för ja va inte så seriös i början haha p.s. ge gärna tips å sånt. Redigerad 19 oktober, 2005 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Men lol Skrivit i dagens lol i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Rakar inte, och vill du aldrig få ett avsug så färga den du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Fan va coolt me rött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hahahaha, ja va ju jätte seriös me den här tråden :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Färga det rosa med limegröna stripes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Eller trimma den så den ser ut som en tiger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gjorde det när jag gick i 8an en gång men fan vad det kliade på pungen i minst en vecka om jag minns rätt. Så jag gör nog aldrig om det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej för fan! Tuppkamm ska de va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Rakade mera förr, händer väll lite då o då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Färga det rosa med limegröna stripes <--- Steget före Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej, jag rakar ej pungen, däremot trimmar jag den ibland. Håret på den allså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gjorde det när jag gick i 8an en gång men fan vad det kliade på pungen i minst en vecka om jag minns rätt. Så jag gör nog aldrig om det igen. Bah, det slutar klia efter att man gjort det några gånger. T: Hmm.. fråga i sex & sånt-tråden? =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Men vilken fråga. Och nej jag rakar inte min pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Jepp det gör jag, fast denna tråden kanske hade passat bättre som ett inlägg i "sex och sånt" jävla topp3! missade ditt inlägg =P Redigerad 18 oktober, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Aldrig i livet, om nån brud vill ha rakat så får hon raka själv. Och tro mig, det skulle de göra. Hm.. btw raka pungen? Öh? Inte så du menar pubhåren som växer runt kuken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Aldrig i livet, om nån brud vill ha rakat så får hon raka själv. Och tro mig, det skulle de göra. Hm.. btw raka pungen? Öh? Inte så du menar pubhåren som växer runt kuken? Nej raka pungen = raka påsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nja gjort det nån gång =p tyckte det klia lite mkt... Sen när man får flickvännen och hon hade velat att jag skulle göra det hade jag gjort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hej, ja undrar om ni rakar pungen. Händer väl ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej.. min gillar snedbena.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts