3reZZ Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det är så nu att jag undrar om mitt kort stöder pixel shader 2.0 eller inte eftersom det behövs till ett spel.. jag har sökt på internet men hittar itne.. iaf. har jag geforce fx 5700ve och undrar om ngn vet om kortet stödjer det eller inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) STOR BOKSTAV! http://www.gpureview.com/GeForce-FX-5700-VE-card-168.html Ditt kort stödjer pixelshader 2.0 Redigerad 18 oktober, 2005 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Man läser på kartongen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det är så nu att jag undrar om mitt kort stöder pixel shader 2.0 eller inte eftersom det behövs till ett spel.. jag har sökt på internet men hittar itne.. iaf. har jag geforce fx 5700ve och undrar om ngn vet om kortet stödjer det eller inte.. Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 18 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Tack för hjälpen.. Cortez: kortet kom med datorn Green_Goblin: F.E.A.R.. Edit: Länken funkar inte ? Redigerad 18 oktober, 2005 av 3reZZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tack för hjälpen.. Cortez: kortet kom med datorn Green_Goblin: F.E.A.R.. Edit: Länken funkar inte ? Han klantade till det lite. Här är rätt: http://www.gpureview.com/GeForce-FX-5700-VE-card-168.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Fixade till felet nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts