Nord Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Stort Grattis Djurgårdens IF till guldet! Vilket lag som helst utom Helsingborg är såå välkomna att ta hem denna titel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Men vi kunde ha avslutat på ett bättre sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Usch djurgården. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Fan känns förjävligt att ge guldet till DIF.. Aja 4-1 (bord vart 6-0) i poäng mot skansens if är väl godkänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag var på ullevi och plockade med mig en bit gräs från planen när vi stormade =).Hellre djurgården än blåvitt måste jag säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Grattis Åtvidaberg som därigenom får en gratisplats i UEFA-cupen! (Eller hur det nu var, lyssnade inte så noga när dom sa det ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Usch djurgården. =( Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Djurgården suger !!!! haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Djurgården suger !!!! haha Uppenbarligen inte då de vann SM-guldet. Grattis DIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Uppenbarligen inte då de vann SM-guldet. Grattis DIF Man kan ju suga om man vinner allsvensan Så bra är ine allsvenskan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Djurgårn var förtjänta att vinna men bajen äger ändå Royal Leage nästa kanske.. Redigerad 18 oktober, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 FAN!!! VA BRA!!! Blir det en dubbel iår eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Man kan ju suga om man vinner allsvensan Så bra är ine allsvenskan... Jag menade jämfört med de övriga allsvenska lagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag menade jämfört med de övriga allsvenska lagen. Jo jag vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hade ju varit roligare om IFK Göteborg hade vunnit matchen mot Hammarby, för då hade de haft lika många poäng och de är en omgång kvar så de hade varit mer spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det var bara bra att hammarby vann så att dom har en chans till royal leage spel (Om dom vinner mot malmö) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det var bara bra att hammarby vann så att dom har en chans till royal leage spel (Om dom vinner mot malmö) Nej orka Hammarby. Hoppas Malmö vinner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Nej orka Hammarby. Hoppas Malmö vinner! Malmö är inget bra lag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag var på ullevi och plockade med mig en bit gräs från planen när vi stormade =).Hellre djurgården än blåvitt måste jag säga. Grattis du fixade 25000 i böter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Malmö är inget bra lag Ja, men om dom vinner så klarar inte Hammarby sig till Royal League! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts