Jump to content

Burglar Missions?

Recommended Posts

Bara gjort Burglar i Los Santos, när man gör inbrott i t ex San fierro, blir det då anorlunda inuti husen, inte ghetto stilen etc

Ja har inte heller kollat det. Men när mna kör upp till Winewood oc hgör inbrott så är det stora lyxiga saker i husena och dom har 2 våningar och sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken metod kör/körde ni med, när ni ska sno saker i husen?

Smyga fram till sakerna och smyga tillbaks med dem till bilen eller så som jag brukar göra:

Smyga fram till sovrummet/vardagsrummet ta valfritt vapen skjuta personerna inne i huset, sedan springa snabbt som fan ut ur huset, sen lugnt återvända till huset sekunden efter utan att ha den där "noise-o-metern" B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken metod kör/körde ni med, när ni ska sno saker i husen?

Smyga fram till sakerna och smyga tillbaks med dem till bilen eller så som jag brukar göra:

Smyga fram till sovrummet/vardagsrummet ta valfritt vapen skjuta personerna inne i huset, sedan springa snabbt som fan ut ur huset, sen lugnt återvända till huset sekunden efter utan att ha den där "noise-o-metern" B)

Jag springer in i huset, springer fram till den oftast sovande ägaren av huset, och blåser bort dess huvud, springer sedan ut illa kvickt för att sedan återvända för att börja göra inbrott i lugn och ro. Fast jag hade rätt tur sist jag gjorde det då jag kunde utnyttja buggen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt aldrig gjort några burgler missions.. Har aldrig lyckats.. Man tar ju skåpbilen och trycker på "2" på pc-versionen..(efter klockan åtta)

Så långt är jag med :lol: , men sedan blir det desto jobbigare.. : Jag hittar inga hus att gå in i?!?

ska det vara en sån där vanlig, gul "det-här-är-ett-hus-som-du-kan-gå-in-i-plupp"??

Lite onödigt långt inlägg bara för att få fram den enkla frågan, men vafan..ibland bara kliar det ju i fingrarna så att men inte kan sluta ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har faktiskt aldrig gjort några burgler missions.. Har aldrig lyckats.. Man tar ju skåpbilen och trycker på "2" på pc-versionen..(efter klockan åtta)

Så långt är jag med :lol: , men sedan blir det desto jobbigare.. : Jag hittar inga hus att gå in i?!?

ska det vara en sån där vanlig, gul "det-här-är-ett-hus-som-du-kan-gå-in-i-plupp"??

Lite onödigt långt inlägg bara för att få fram den enkla frågan, men vafan..ibland bara kliar det ju i fingrarna så att men inte kan sluta ;)

Ja, en vanlig sån där gul grej. Har själv ibland stort problem med att hitta hus som går att göra inbrott i, men man får leta ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor