Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 För mig brukar Ballas Komma och djävlas på Grove Street Nää det menar du inte? klart ballas muckar med Groove street, tror iaf inte dem skulle komma i bil, hoppa ut o göra så direkt.. skulle vara grymt om rival gäng skulle kunna åka in på groove street o sånt o göra drive by o sticka sen, skulle vara störtskönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 (redigerad) För mig brukar Ballas Komma och djävlas på Grove Street För mig brukar djävulen komma och visa Ballen på Grove Street. Redigerad 21 oktober, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Nästa gång önskas det solljus! Så man ser om det sitter nån i bilen De planerade noggrant, och utförde dådet när det var mörkt så att ingen skulle se deras ansikten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 För mig brukar djävulen komma och visa Ballen på Grove Street. Samma här, han visar röven ibland också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Samma här, han visar röven ibland också Vad? Kan djävulen komma? Själv har jag bara sett Michael Jackson stå och runka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Nää det menar du inte? klart ballas muckar med Groove street, tror iaf inte dem skulle komma i bil, hoppa ut o göra så direkt.. skulle vara grymt om rival gäng skulle kunna åka in på groove street o sånt o göra drive by o sticka sen, skulle vara störtskönt JA det skulle varit skönt osm F*N. Eller typ om man är i fiendens hood så kommer några GSF och gör driveby på Ballas etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Hmm, Det Satt 2 Stycken i Bilen ( Som Vissa Antecknat xP ).. Och Det kommer Ju Poliser, BrandBilar och Ambulanser så fort man är efterlyst, det brinner, ngn har dödat ngn ( ).. Men sen kommer det ju Bilar Ibland. Men Som Sagt. Planerat MordFörsök :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 MM, det kommer en bil och när han kör förbi en gängmedlem så slänger han sig och sen kör bilen iväg, Vad är det mystiska med detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 MM, det kommer en bil och när han kör förbi en gängmedlem så slänger han sig och sen kör bilen iväg, Vad är det mystiska med detta? Att det i princip aldrig kör bilar på den gatan annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Det händer sällan vad är det för mystiskt frågade jag inte vad som händer sällan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts