Scotty Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har inte julklappstradition mera, så det blir knappast något, kanske jag får lite pengar eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 I may be blond, but I ain't stupid as many! Blond är det enda rätta! :klapp: Det borde finnas en klappsmiley.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Ermm ungefär så här : Mopedhjälm Ipod och pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 PKz: blir glad när jag läser ditt inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 PKz: blir glad när jag läser ditt inlägg. Hehe, okej. Skola snart, eller 9.50. Har just varit iväg med lillebrorsan, och gjort frukost till andra. Sen är det ju barnbidrag & 6månader med Johanna idag.. Ska in till Valbo Köpcentrum och köpa en stor nalle till henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Dator skärm eller dator delar, eller en m79 sawed off Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 En Nintendo DS i nya DS+Mariokart DS-packetet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sweeman Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Tankar mina julklappar nu ^^, kommern nog önska mig pengar, ska få en snowboard osså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 *Önske drömmer* Ett eget garage, några skrot klara bilar och en Volvo 240 eller 740 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Ett snowboard-ryggskydd o pengar. Och en elgitarr Fast de kommer jag aldrig få ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jag önskar mig följande: Nickelbacks senaste skiva En Gamecube (fast det kommer jag inte få...) Boken "Fans" Nåt mysigt gosedjur Spelet "Taboo" och kansk lite pengar. Farmor och farfar brukar skicka det runt jul. Dessuom fyller jag år dagen innan julafton, och då får jag EB2s gamla moppe.. Den har tappat båda backspeglarna... Så det får jag väl önska mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Förra året blev jag extremt missnöjd med mina födelsedags/ julklapps- presenter (fyrrer år sex dagar innan jul) men hoppas på pengar den här gången istället för cluedo, blåställ och en verktygssats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 (redigerad) --Önskar mig--Tillbehör till iPodPengarNå kläder kanskeVet ej... Redigerad 22 oktober, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 --Önskar mig-- Tillbehör till iPod Pengar Nå kläder kanske Vet ej... Kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Kläder Jorå, bros på vad det är för kläder iof. Jag föredrar hårda paket men iaf. Kläder kan ligga i hårda kartonger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Önskar mig det tråkigaste som finns. PENGAR!!!!!!!!!!!!! Jagh ska spara till en moped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 PENGAR!!!!!!!!!!!!! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Hehe, okej. Skola snart, eller 9.50. Har just varit iväg med lillebrorsan, och gjort frukost till andra. Sen är det ju barnbidrag & 6månader med Johanna idag.. Ska in till Valbo Köpcentrum och köpa en stor nalle till henne. Vart bor du? Jag bor i Hedesunda 4 mil söder om gävle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Vart bor du? Jag bor i Hedesunda 4 mil söder om gävle Sandviken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 27 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2005 Johnny :"> Någon film kanske.. Annars pengar så man kan köpa nåt man vill ha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts