pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Kommer aldrig få en medalj, Bli moderator eller Hedermedlem på forumet...Och vad har det med den här saken att göra förresten? (Who's pwned? Not me) Varför spamma hans forum då ? Och sjunka till samma nivå som han.. It's just me, on MSN babe benvit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja, och du skryter om att du har det mycket bättre än andra, medans andra har ett helvete.. Fast endå skulle jag inte vilja leva rikt. Fyfan och sitta rak i rygg och vara social med en mormor som är 80 och dregglar.. Neee fyfan.. Skär även med vänster hand, och gaffel i höger. Och skriver med vänster. Gick något rykte om att alla vänsterhänta är bögar så.. Skulle nog inte passa in där. Inte skryter men jag döljer det inte heller. Det jag försöker få fram är att jag arbetar hårt precis som alla andra. Bara för att man har pengar behöver man inte umgås med sociteten aka Von Lieberhousen.. =P Knappast skrivhanden som bestämmer den sexuella läggningen XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Varför spamma hans forum då ? Och sjunka till samma nivå som han.. It's just me, on MSN babe benvit. Inget att göra, Hitta en länk till det och tänkte "Varför inte jäklas lite". Whatever man! I was not alone... Tror jag ska önska mig trimpaket till moppen också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Inget att göra, Hitta en länk till det och tänkte "Varför inte jäklas lite". Whatever man! I was not alone... Tror jag ska önska mig trimpaket till moppen också... Naww, måste du göra samma sak som alla andra? Ska sluta käfta nu, vill inte få min första varning såhär. PM finns jag Godfather. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Inget att göra, Hitta en länk till det och tänkte "Varför inte jäklas lite". Whatever man! I was not alone... Tror jag ska önska mig trimpaket till moppen också... Det är ju också en gammal ursäkt man körde med, "Det var inte bara jag.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Det är ju också en gammal ursäkt man körde med, "Det var inte bara jag.." [bobbo_Viking style] Ehh Ontopic! Jag sa på engelska! [/bobbo_Vikung style] Ontopic: AoEIII eller B&W 2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Om man verkligen kämpar och gör sig förtjänt av mycket pengar är det väl klart man ska ha det. Men om man bara sitter på röven och gnäller på dom rika har det så mycket bättre får man skylla sig själv. För dom som har blivit/är rika har antagligen kämpat och lagt ner många timmar för att komma dit dom är idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 AoEIII eller B&W 2? AoE III Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Om man verkligen kämpar och gör sig förtjänt av mycket pengar är det väl klart man ska ha det. Men om man bara sitter på röven och gnäller på dom rika har det så mycket bättre får man skylla sig själv. För dom som har blivit/är rika har antagligen kämpat och lagt ner många timmar för att komma dit dom är idag. Om du nu syftade på mig så kan jag väl skriva det igen.. Min mor dog, så jag bor hos min låtsasmor (Pappas ex). Hon tar hand om 3 barn, och jobbar på Prix. Snart är min ena bror 13, och börjar kaxa upp sig mot den där stackars kvinnan. Så jag får typ bli som en sort pappa. Jag får lära mig och hjälpa han med läxor, göra mat till alla 3. Hämta lillen på dagis. Skjutsa till träning. Allt möjligt. Ganska jobbigt, och pengarna jag får är typ barnbidraget. Halva det, för resten måste jag köpa mjölk och sånt för. Har ett kärvt, men överlever. Julklapp: Något fint till familjen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Om du nu syftade på mig så kan jag väl skriva det igen.. Min mor dog, så jag bor hos min låtsasmor (Pappas ex). Hon tar hand om 3 barn, och jobbar på Prix. Snart är min ena bror 13, och börjar kaxa upp sig mot den där stackars kvinnan. Så jag får typ bli som en sort pappa. Jag får lära mig och hjälpa han med läxor, göra mat till alla 3. Hämta lillen på dagis. Skjutsa till träning. Allt möjligt. Ganska jobbigt, och pengarna jag får är typ barnbidraget. Halva det, för resten måste jag köpa mjölk och sånt för. Har ett kärvt, men överlever. Julklapp: Något fint till familjen bara. Det där låter väldigt jobbigt... @Benvit: AoEIII Får jag väl skriva upp på listan då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Om du nu syftade på mig så kan jag väl skriva det igen.. Min mor dog, så jag bor hos min låtsasmor (Pappas ex). Hon tar hand om 3 barn, och jobbar på Prix. Snart är min ena bror 13, och börjar kaxa upp sig mot den där stackars kvinnan. Så jag får typ bli som en sort pappa. Jag får lära mig och hjälpa han med läxor, göra mat till alla 3. Hämta lillen på dagis. Skjutsa till träning. Allt möjligt. Ganska jobbigt, och pengarna jag får är typ barnbidraget. Halva det, för resten måste jag köpa mjölk och sånt för. Har ett kärvt, men överlever. Julklapp: Något fint till familjen bara. Okej inlägget var väl ämnat åt dig. Men får be så mycket om ursäkt om du uppfattade det som att jag menade att du var lat. Tycker det du gör är jävligt starkt ska du veta, är nog inte allt som klarar av att ta på sig så mycket ansvar som du gör, all heder och respekt åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Om man verkligen kämpar och gör sig förtjänt av mycket pengar är det väl klart man ska ha det. Men om man bara sitter på röven och gnäller på dom rika har det så mycket bättre får man skylla sig själv. För dom som har blivit/är rika har antagligen kämpat och lagt ner många timmar för att komma dit dom är idag. Alla kan inte bara lyfta sina "rövar" och bar ajobba sig uppåt. Kanske om man börjar från scratch men många har junk in the trunk som gör att det blir svårare, som pKz, om han kunde skulle han säkert studera massor och skaffa sig jobb och allt sånt där men han har lite mer att tänka på än sig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Okej inlägget var väl ämnat åt dig. Men får be så mycket om ursäkt om du uppfattade det som att jag menade att du var lat. Tycker det du gör är jävligt starkt ska du veta, är nog inte allt som klarar av att ta på sig så mycket ansvar som du gör, all heder och respekt åt dig. Man får göra det bästa av situationen, så ser jag det. Tack så mycket, eller vad man ska säga. Det värmer faktist. Faktist inte många som vet om detta. Om att jag får fixa allting här i familjen. Ni är faktst en av dom få som vet om det nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Man får göra det bästa av situationen, så ser jag det. Tack så mycket, eller vad man ska säga. Det värmer faktist. Faktist inte många som vet om detta. Om att jag får fixa allting här i familjen. Ni är faktst en av dom få som vet om det nu. Jag brukar få hjälpa till lite hemma tex damsuga,hänga tvätt,hämta ungarna på dagis och nån gång har jag handlat lite grann. Det tycker jag är ganska mycket + att vi har det bra ställt. Så jag förstår hur du har det, eller det gör jag väl egentligen inte men kan ju föreställa mig. Jaja kan ju inte mer än säga lycka till, förstå vad nöjd du kan känna dig sen när dina småsyskon förhoppningsvis tackar dig en dag för allt du gjort för dem. Det måste ju vara en enormt skön känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag brukar få hjälpa till lite hemma tex damsuga,hänga tvätt,hämta ungarna på dagis och nån gång har jag handlat lite grann. Det tycker jag är ganska mycket + att vi har det bra ställt. Så jag förstår hur du har det, eller det gör jag väl egentligen inte men kan ju föreställa mig. Jaja kan ju inte mer än säga lycka till, förstå vad nöjd du kan känna dig sen när dina småsyskon förhoppningsvis tackar dig en dag för allt du gjort för dem. Det måste ju vara en enormt skön känsla. Hehe jo, har hört det av polare. Typ när man var som mest inne i sitt cslir.. 'Brb ska handla lite åt mamma, eller nä. Det får hon fan göra själv.' Den dagen jag skulle kunna säga så skulle jag få sånna jävla skuldkänslor så det fan inte är sant. Ja, dom tackar mig redan. Iallafall äldsta. Har lärt och säga tack när jag gör saker för han och sånt. Den andra är ju inte så gammal, men 'tack memil' (Emil heter jag.) säger han ibland. Det är ju fan härligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Hehe jo, har hört det av polare. Typ när man var som mest inne i sitt cslir.. 'Brb ska handla lite åt mamma, eller nä. Det får hon fan göra själv.' Den dagen jag skulle kunna säga så skulle jag få sånna jävla skuldkänslor så det fan inte är sant. Ja, dom tackar mig redan. Iallafall äldsta. Har lärt och säga tack när jag gör saker för han och sånt. Den andra är ju inte så gammal, men 'tack memil' (Emil heter jag.) säger han ibland. Det är ju fan härligt. Du imponerar mig jäkligt mycket,:"> Jag har alltid velat ha en lillebror.. Men men.. God natt folks =) Redigerad 18 oktober, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hehe jo, har hört det av polare. Typ när man var som mest inne i sitt cslir.. 'Brb ska handla lite åt mamma, eller nä. Det får hon fan göra själv.' Den dagen jag skulle kunna säga så skulle jag få sånna jävla skuldkänslor så det fan inte är sant. Ja, dom tackar mig redan. Iallafall äldsta. Har lärt och säga tack när jag gör saker för han och sånt. Den andra är ju inte så gammal, men 'tack memil' (Emil heter jag.) säger han ibland. Det är ju fan härligt. Visst får också handla då&då...Det är skönt när nägon tackar en, Man känner att man gjort något bra...Hjälpt någon helt enkelt, Vad är bättre än att ha en tacksam familj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Du imponerar mig jäkligt mycket,:"> Jag har alltid velat ha en lillebror.. Men men.. God natt folks =) Tro mig, du vill inte ha en lillebror som blir förjävlig och skyller allt på dig. Hoppar in lite i det där "Lift up yo ass to work" (typ ) Är det något jag vill ha, jobbar jag tills jag får det. Det vill säga, jag tjänar mina egna pengar. Har jag något mål, gör jag allt för att uppnå det. Inte allt, men så mycket som går så att det ej blir "fult". Jag brukar få hjälpa till lite hemma tex damsuga,hänga tvätt,hämta ungarna på dagis och nån gång har jag handlat lite grann. Det tycker jag är ganska mycket... Du tycker att det är ganska mycket? Okey, koowlt. How are you going to handle it by yourself? "Handla lite grann" Man ska åka med när dom handlar, så man lär sig vad som är "bra", sen gör man det själv så ofta som de vill... ftw... "Hämta ungar på dagis" Lämna dom också, det är jobbigt för mskor att gå upp tidigt på mornarna, och de har gjort det ett tag, learn that also. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Du tycker att det är ganska mycket? Okey, koowlt. How are you going to handle it by yourself? "Handla lite grann" Man ska åka med när dom handlar, så man lär sig vad som är "bra", sen gör man det själv så ofta som de vill... ftw... "Hämta ungar på dagis" Lämna dom också, det är jobbigt för mskor att gå upp tidigt på mornarna, och de har gjort det ett tag, learn that also. Sa jag att det var coolt? Nä tror inte jag påstod det heller. Men du är väl jätte cool säkert och brukar erbjuda dina föräldrar att göra alla deras sysslor. Jag är fortfarande enbart 15 år gammal, så det dröjer väl iallfall minst 3 år innan jag ska hitta något eget, känns som om jag kommer hinna skaffa mig ganska bra kunskaper på tre år, för att sedan klara mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Sa jag att det var coolt? Nä tror inte jag påstod det heller. Men du är väl jätte cool säkert och brukar erbjuda dina föräldrar att göra alla deras sysslor. Jag är fortfarande enbart 15 år gammal, så det dröjer väl iallfall minst 3 år innan jag ska hitta något eget, känns som om jag kommer hinna skaffa mig ganska bra kunskaper på tre år, för att sedan klara mig själv. Nej, jag skrev att det var koowlt... Nej, jag erbjuder dom inte längre, för jag gör det automatiskt. Jag blev 15 igår. Jag har redan hittat något jag håller på med för att tjäna egna pengar. Inom dom 3 åren, är det också bra att tjäna pengar så man har en säkrare framtid. Om sossarna sitter kvar, så kan du vara högutbildad *whatever* och endå bara få ett sketet underbetalt jobb, tex städare (Ser inget dåligt med dom, utan, de är underbetalda och gör ett skitjobb som inte bör finnas, fast, många utav oss är så skitiga utav sig att det behövs). Genom att jobba skaffar du dig kontakter samt att människor som du jobbar hos kan hjälpa dig senare, och tipsa om dig. I may be blond, but I ain't stupid as many! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts