eXotic Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tänk vad ofta man får höra det där, men bara från folk på internet. de som jag känner irl har aldrig yttrat ett sånt uttaöande, någonsin. Om du bar avisst hur hårt jag jobbar. Jag går handelslinjen på gymnasiet för att jag vill starta ett eget företag. Tänker inte säga vad det ska vara men en sak ska du ha klart för dig, jag jobbar hårt och ni lär garanterat veta om mig i framtiden. Är du så gammal ? JAg tyckte du såg ut som en, tolvåring högst . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tänk vad ofta man får höra det där, men bara från folk på internet. de som jag känner irl har aldrig yttrat ett sånt uttaöande, någonsin. Om du bar avisst hur hårt jag jobbar. Jag går handelslinjen på gymnasiet för att jag vill starta ett eget företag. Tänker inte säga vad det ska vara men en sak ska du ha klart för dig, jag jobbar hårt och ni lär garanterat veta om mig i framtiden. Är du och jag tvillingar med några års mellanrum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Är du så gammal ? JAg tyckte du såg ut som en, tolvåring högst . Well, jag är 16. Alla har inte lika tur i puberteten.. Mognaden i skallen kom däremot för en lång tid sen. Godfather, I am your brother! Redigerad 18 oktober, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tänk vad ofta man får höra det där, men bara från folk på internet. de som jag känner irl har aldrig yttrat ett sånt uttaöande, någonsin. Om du bar avisst hur hårt jag jobbar. Jag går handelslinjen på gymnasiet för att jag vill starta ett eget företag. Tänker inte säga vad det ska vara men en sak ska du ha klart för dig, jag jobbar hårt och ni lär garanterat veta om mig i framtiden. Hmm.. Hur ska man svara på detta. Du jobbar hårt när du går i 1an. Vilket ofta leder till att folk i klassen kommer börja hata dig för du svarar på alla frågor, och blir brun om tungan. Japp, jag lär väl veta om dig i framtiden. Pm:a mig när du är påväg och lämna forumet så ger jag dig mitt nummer så kan du ringa den dagen du är miljionär. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Well, jag är 16. Alla har inte lika tur i puberteten.. Mognaden i skallen kom däremot för en lång tid sen. Godfather, I am your brother! Nej, Tillökning i familjen, Nu är vi bara 16 stycken... Ganska roligt för jag har bestämt att gå den linjen jag med, Men jag får överta pappas företag när jag blir 18 så pengarna kommer serverade på silverfat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 (redigerad) Hmm.. Hur ska man svara på detta. Du jobbar hårt när du går i 1an. Vilket ofta leder till att folk i klassen kommer börja hata dig för du svarar på alla frågor, och blir brun om tungan. Japp, jag lär väl veta om dig i framtiden. Pm:a mig när du är påväg och lämna forumet så ger jag dig mitt nummer så kan du ringa den dagen du är miljionär. Puss Ah, just det, ehrm.. Du har lite konstig syn på saker, blir man utmobbad på din skola för att man helt enkelt är smart? Skumt, jag håller på att planera mitt företag på sidan om och det är ett ganska stort arbete så, cya in the millionairs club, oh sorry, i guess we won't =) Godfather, it's a sweet life Redigerad 18 oktober, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ah, just det, ehrm.. Du har lite konstig syn på saker, blir man utmobbad på din skola för att man helt enkelt är smart? Skumt, jag håller på att planera mitt företag på sidan om och det är ett ganska stort arbete så, cya in the millionairs club, oh sorry, i guess we won't =) Du läser för mycket Kalle Anka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Önskelista 2005 (Fyller år den 15 december, julafton den 24) 1. True Crime: New York City 2. Framgaffel till moppen 3. En nedrans massa pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ah, just det, ehrm.. Du har lite konstig syn på saker, blir man utmobbad på din skola för att man helt enkelt är smart? Skumt, jag håller på att planera mitt företag på sidan om och det är ett ganska stort arbete så, cya in the millionairs club, oh sorry, i guess we won't =) Ja, inte fan blir man populär när man svarar på alla frågor du. Okej, sidan om skolan ska man ha roligt. Inte hålla på med skolsaker.. :/ Nej, jag vill inte in i någon jävla miljonärsklubb. Jag mår bra som har det. Jag har tak över huset, mat på bordet och en flickvän. Undra jag om du skulle leva en dag utan din mor, som diskar. Gör frukost, gör maten och allt, du får städa hela huset och allt möjligt. Som tur är nu så får jag bo hos pappas ex, som är lite av en mamma till mig. Fast jag får endå göra nästan allt här, och det är jag nöjd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du läser för mycket Kalle Anka... Ehm.. O.. K.. ? Syftar du på "millionairs club"? Well, såklart att det inte finns, just trying to make a point.. Duh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jättemycket, jättemycket och ännu mera jättemycket! Nej men pengar till moppe och något nytt spel + lite andra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ja, inte fan blir man populär när man svarar på alla frågor du. Okej, sidan om skolan ska man ha roligt. Inte hålla på med skolsaker.. :/ Nej, jag vill inte in i någon jävla miljonärsklubb. Jag mår bra som har det. Jag har tak över huset, mat på bordet och en flickvän. Undra jag om du skulle leva en dag utan din mor, som diskar. Gör frukost, gör maten och allt, du får städa hela huset och allt möjligt. Som tur är nu så får jag bo hos pappas ex, som är lite av en mamma till mig. Fast jag får endå göra nästan allt här, och det är jag nöjd med. Vem har sagt att jag ska svara på alla frågor? Jisses Enligt dig ja, jag kanske vill någonstans i livet gentemot vissa andra.. Miljonärsklubben var en sorts metafor Ännu en till sak du inte har ngn aning om, Min föräldra rjobbar sent och har gjort det sedan tidig ålder. Jag har två hundar som jag motionerar varje dag, jag kör diskmaskinen, jag tvättar kläder, jag gör mat och andra sysslor. Jag gör rätt för mig om någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vem har sagt att jag ska svara på alla frågor? Jisses Enligt dig ja, jag kanske vill någonstans i livet gentemot vissa andra.. Miljonärsklubben var en sorts metafor Ännu en till sak du inte har ngn aning om, Min föräldra rjobbar sent och har gjort det sedan tidig ålder. Jag har två hundar som jag motionerar varje dag, jag kör diskmaskinen, jag tvättar kläder, jag gör mat och andra sysslor. Jag gör rätt för mig om någon Gissar bara, eftersom våran lärare gick så iaf. Jag är nöjd om jag bara får tak över huvudet och en trevlig familj. Sann kärlek kan inte köpas av pengar gullis. Mkay! Min 'mor', är ensam med 2 barn. Min lillebror Erik, min halvbror Alexander och jag. Erik är 10, snart kommer han in i trotsålder och då blir allt ett helvete. T.ex hennes dagar på prix är från 08:00 - 23:00, som tur har jag fått båda 2 och sova nu. Bara vänta på henne och komma hem så man får göra något fika eler något till henne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Gissar bara, eftersom våran lärare gick så iaf. Jag är nöjd om jag bara får tak över huvudet och en trevlig familj. Sann kärlek kan inte köpas av pengar gullis. Mkay! Min 'mor', är ensam med 2 barn. Min lillebror Erik, min halvbror Alexander och jag. Erik är 10, snart kommer han in i trotsålder och då blir allt ett helvete. T.ex hennes dagar på prix är från 08:00 - 23:00, som tur har jag fått båda 2 och sova nu. Bara vänta på henne och komma hem så man får göra något fika eler något till henne.. Inte våran, dessutom så räcker jag sällan upp handen, prata rakt ut istheshit XD Jag vet, plz nigga =) Yeah I don't envy you.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vem har sagt att jag ska svara på alla frågor? Jisses Enligt dig ja, jag kanske vill någonstans i livet gentemot vissa andra.. Miljonärsklubben var en sorts metafor Ännu en till sak du inte har ngn aning om, Min föräldra rjobbar sent och har gjort det sedan tidig ålder. Jag har två hundar som jag motionerar varje dag, jag kör diskmaskinen, jag tvättar kläder, jag gör mat och andra sysslor. Jag gör rätt för mig om någon THE FOLLOWING ERROR(S) WERE FOUND Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta. pKz has just been owned by Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Börjar likna en kukmätartråd om vem som gör mest hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Börjar likna en kukmätartråd om vem som gör mest hemma Eller vem som gör minst.. @Benvit. Det där var inte mycket skrivet. @Godfather: Säger han som spammar Tobias forum, pga den lama ursäkten 'Han gjorde så mot GTASajten..' Tror du Hultan kommer ge dig en medajl eller? (Who's pwnd?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 @Benvit. Det där var inte mycket skrivet. Vad ska jag skriva? Känns som att vi lever olika liv i olika förutsättning och.. ja,, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Vad ska jag skriva? Känns som att vi lever olika liv i olika förutsättning och.. ja,, Ja, och du skryter om att du har det mycket bättre än andra, medans andra har ett helvete.. Fast endå skulle jag inte vilja leva rikt. Fyfan och sitta rak i rygg och vara social med en mormor som är 80 och dregglar.. Neee fyfan.. Skär även med vänster hand, och gaffel i höger. Och skriver med vänster. Gick något rykte om att alla vänsterhänta är bögar så.. Skulle nog inte passa in där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 @Godfather: Säger han som spammar Tobias forum, pga den lama ursäkten 'Han gjorde så mot GTASajten..' Tror du Hultan kommer ge dig en medajl eller? (Who's pwnd?) Kommer aldrig få en medalj, Bli moderator eller Hedermedlem på forumet...Och vad har det med den här saken att göra förresten? (Who's pwned? Not me) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts