Jump to content

Julklapp

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tror att du är mytoman Benvit, bara skryter för att få uppmärksamhet.

nä nu ska jag dra vidare med min "Fusionsdrivna Jetpack" ^_^

Benvit ljuger definitivt inte.. Den lögnen hade ju varit alltför uppenbar till slut och i varenda kukmätartråd kommer han med de bästa märkena, de dyraste deoderantena med mera. Plus att på allt han skriver om sin "förmögenhet" så känner man ju att han inte ljuger..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Benvit ljuger definitivt inte.. Den lögnen hade ju varit alltför uppenbar till slut och i varenda kukmätartråd kommer han med de bästa märkena, de dyraste deoderantena med mera. Plus att på allt han skriver om sin "förmögenhet" så känner man ju att han inte ljuger..

Knappast förmögenhet, jag får det jag vill ha däremot =) Bortskämd snarare, tihi

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va är de jag läser? en massa penga kåta tonårigar önska sig penger och inget annat...usch vart är samhället påväg! ingen som önskar sig en juciepress,rakhyvel,snö,tandborste,en bok,kritor eller action-man??

(hmm ironi vad är det nu igen *tänker*)

Men ärligt talat va handlar julen om? jo öppna julklapparna efter kalle anka...kan man öppna pengar? nej!

de är ju matriella ting man vill ha! inslagna i papper med tomtar pch granar på..

god jul

Redigerad av dangerboy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Va är de jag läser? en massa penga kåta tonårigar önska sig penger och inget annat...usch vart är samhället påväg! ingen som önskar sig en juciepress,rakhyvel,snö,tandborste,en bok,kritor eller action-man??

(hmm ironi vad är det nu igen *tänker*)

Men ärligt talat va handlar julen om jo öppna julklapparna efter kalle anka...kan man öppna pengar? nej!

de är ju matriella ting man vill ha!

Man får pengarna i ett kuvert... Det står dangernoy på din sig förresten...

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis! :P

Önskelista: Moppe,pengar vet inget annat?

Tack.. :P

Benvit.. du kommer inte klara dig länge sen i vuxenlivet vettu? Då har du nog ingen mor och far som stöttar dig. Utan du kommer handla upp alla pengar.

Trust me, jag har haft polare som gick i tredje ring när jag i 8an. Alla dom lever typ på gatan. Och ja, deras föräldrar var rika. Men tillslut tröttnade föräldrarna på att dom ville ha mer och mer pengar hela tiden så dom gav dom inga mer pengar, och dom fick inte bo hos dom heller, för dom var fan 18, och visste inte hur man gjorde mat osv..

Lycka till i vuxenlivet iaf.

See you in a bush nearby.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Benvit.. du kommer inte klara dig länge sen i vuxenlivet vettu? Då har du nog ingen mor och far som stöttar dig. Utan du kommer handla upp alla pengar.

Trust me, jag har haft polare som gick i tredje ring när jag i 8an. Alla dom lever typ på gatan. Och ja, deras föräldrar var rika. Men tillslut tröttnade föräldrarna på att dom ville ha mer och mer pengar hela tiden så dom gav dom inga mer pengar, och dom fick inte bo hos dom heller, för dom var fan 18, och visste inte hur man gjorde mat osv..

Lycka till i vuxenlivet iaf.

See you in a bush nearby.

Tänk vad ofta man får höra det där, men bara från folk på internet. de som jag känner irl har aldrig yttrat ett sånt uttaöande, någonsin. Om du bar avisst hur hårt jag jobbar. Jag går handelslinjen på gymnasiet för att jag vill starta ett eget företag. Tänker inte säga vad det ska vara men en sak ska du ha klart för dig, jag jobbar hårt och ni lär garanterat veta om mig i framtiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor