skribb Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag ska ha pengar. And that's that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag ska ha pengar. And that's that. Rätt inställning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Pengar som alltid, då kan handla själv utan misstag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Tackar, var inte så jätte seriös. Men med tanke på att alla andra har mer eller mindre gay-anklagat perlan, så tyckte jag att jag kunde försöka vara lite "rolig" vilket tydligen inte uppskattades av dig =P Har själv en rosa tröja faktist och har funderat på att köpa en rosa ipod. Men du kan väl hålla med om att råsa är en lite mer "tjejig" färg än blå. Jag har i alla fall fått bilden av dig som den typiska patrioten, antifeministen, homofoben, sverigedemokratröstaren mm mm. Det väl dom politiska åsikterna jag ogillar, inte dig som person Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 512mb DDR Ram 2,4 ghz Processor, helst AMD Hyffsat moderkort 128 mb Grafikkort, vet inte vilket än Ny fläkt Min dator har varit trasig bra tag nu o ska ta bort att trasigt o lägga till nytt så ja får igång WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ny dator! Eller iaf pengar till en ny dator. Den ja har nu är lite efter kunde iaf spela SA på längtsa inställningar utan lagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 1. En sjysst dator 2. och om jag får ovanstående så vill jag ha typ NFS:MW eller nåt 3. En mp3 med mer är 10 Gb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Age of Empires III Black and White 2 Pengar Andrahandsval: Half Life 2 GameCube(som borde vara oerhört billigt nu för tiden.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag har i alla fall fått bilden av dig som den typiska patrioten, antifeministen, homofoben, sverigedemokratröstaren mm mm. Det väl dom politiska åsikterna jag ogillar, inte dig som person Hmm ack så synd att du fått helt fel bild av mig :S Är inte nåt av det där. Har väl lite mer radikala åsikter om saker och ting men jag passar defentivt inte på bilden du har av mig. Får väl försöka ändra på det:P Sen så antifemenist kan jag inte utala mig om, har väldigt ringa kunskap om femenism, men av det jag sett på tv om Fi så värkar det inte som det är något för mig =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Ingen aning. nått tv-spel kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Hmm ack så synd att du fått helt fel bild av mig :S Är inte nåt av det där. Har väl lite mer radikala åsikter om saker och ting men jag passar defentivt inte på bilden du har av mig. Får väl försöka ändra på det:P Sen så antifemenist kan jag inte utala mig om, har väldigt ringa kunskap om femenism, men av det jag sett på tv om Fi så värkar det inte som det är något för mig =P Helt fel? Bläddrade tillbaka lite i några trådar och hittade lite quotes: Ja jag är kanske lite främlingsfientligare än andra [...]Men jag vet inte en del hade väl kanske sagt nationalist andra rasist. [...] Jag ser absolut inga fördelar med mångkultur. Det är ju inte bra för nån, det ända mångkultur framställer är språk,kultur och personer utan nationell identitet och det ser jag inte som något bra.Tycker det inte är orättvist att att svenskar får jobb framför invandrare Rasism för mig är inget fel. [...]När man sen inför mångkultur kommer allt att blandas ihop och kvar blir ett rotlöst bland folk av en massa olika folkslag vilket jag bara kan se som negativa effekter. Men dom ska ju inte få komma hit och leva på vår bekostnad [...] Det var bara några uttrag från dina uttalanden så jo tack, min bild av dig är rätt så jävla klar. Det Gudrun och Tiina i FI predikar är inte vanlig feminism utan nån mansdiskriminerande extremvariant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Helt fel? Bläddrade tillbaka lite i några trådar och hittade lite quotes: Det var bara några uttrag från dina uttalanden så jo tack, min bild av dig är rätt så jävla klar. Det Gudrun och Tiina i FI predikar är inte vanlig feminism utan nån mansdiskriminerande extremvariant. Ser ingen patriotism och sverigedemokrati i det där=P Kritiskt inställd till det mångetniska samhället däremot. Men homofob kan jag erkänna att jag är. Tror du hade upfattat mig som en helt annan person om du hade träffat mig, har inga kompisar med samma åsikter för folk med samma åsikter som mig är oftast rasistiska våldsromantiska alkoserade skinnhuven. Tycker det är ganska tråkit om du ska tycka illa om mig bara för jag har lite andra åsikter än dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Age of Empires III Black and White 2 Pengar Andrahandsval: Half Life 2 GameCube(som borde vara oerhört billigt nu för tiden.) Kostar 795 spänn på Game har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag gör inte det eftersom att jag inte har några syskon, och mina föräldrar vill inte ha något. Jag har heller inga syskon.. Tycker du att det är ensamt eller bara bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Jag har heller inga syskon.. Tycker du att det är ensamt eller bara bra? Måste vara surt.(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 | | v Xbox 360 En dator.. En bra en En PSP GTA: LCS till min PSP Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 | | v Xbox 360 En dator.. En bra en En PSP GTA: LCS till min PSP Pengar Du måste vara dyr i drift. Inte för att du knäcker Benvit men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Har ganska lite pengar nu. pga att ja har krockat me moppen. :'( så ja har betalat pengar till kåpor blinkers m.m. så de bli nog pengar. (i år igen) har funderat på ett psp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Du måste vara dyr i drift. Inte för att du knäcker Benvit men men... Bara för man vill ha teknologiska saker.. typ Önskar mig ett helt jeffla flak med kläder.. och lite andra saker.. *Ej dyr i drift * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2005 Högst upp, en moppe. Inte för att jag kommer att få en just nu, men man kan väl hoppas. Sen mest pengar, lite kläder, nån skiva och nåt spel. Som vanligt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts