Jump to content

Julklapp

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tackar, var inte så jätte seriös. Men med tanke på att alla andra har mer eller mindre gay-anklagat perlan, så tyckte jag att jag kunde försöka vara lite "rolig" vilket tydligen inte uppskattades av dig =P

Har själv en rosa tröja faktist och har funderat på att köpa en rosa ipod. Men du kan väl hålla med om att råsa är en lite mer "tjejig" färg än blå.

Jag har i alla fall fått bilden av dig som den typiska patrioten, antifeministen, homofoben, sverigedemokratröstaren mm mm. Det väl dom politiska åsikterna jag ogillar, inte dig som person

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har i alla fall fått bilden av dig som den typiska patrioten, antifeministen, homofoben, sverigedemokratröstaren mm mm. Det väl dom politiska åsikterna jag ogillar, inte dig som person

Hmm ack så synd att du fått helt fel bild av mig :S Är inte nåt av det där. Har väl lite mer radikala åsikter om saker och ting men jag passar defentivt inte på bilden du har av mig.

Får väl försöka ändra på det:P

Sen så antifemenist kan jag inte utala mig om, har väldigt ringa kunskap om femenism, men av det jag sett på tv om Fi så värkar det inte som det är något för mig =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm ack så synd att du fått helt fel bild av mig :S Är inte nåt av det där. Har väl lite mer radikala åsikter om saker och ting men jag passar defentivt inte på bilden du har av mig.

Får väl försöka ändra på det:P

Sen så antifemenist kan jag inte utala mig om, har väldigt ringa kunskap om femenism, men av det jag sett på tv om Fi så värkar det inte som det är något för mig =P

Helt fel? Bläddrade tillbaka lite i några trådar och hittade lite quotes:

Ja jag är kanske lite främlingsfientligare än andra [...]Men jag vet inte en del hade väl kanske sagt nationalist andra rasist. [...]

Jag ser absolut inga fördelar med mångkultur. Det är ju inte bra för nån, det ända mångkultur framställer är språk,kultur och personer utan nationell identitet och det ser jag inte som något bra.
Tycker det inte är orättvist att att svenskar får jobb framför invandrare

Rasism för mig är inget fel. [...]När man sen inför mångkultur kommer allt att blandas ihop och kvar blir ett rotlöst bland folk av en massa olika folkslag vilket jag bara kan se som negativa effekter.

Men dom ska ju inte få komma hit och leva på vår bekostnad [...]

Det var bara några uttrag från dina uttalanden så jo tack, min bild av dig är rätt så jävla klar.

Det Gudrun och Tiina i FI predikar är inte vanlig feminism utan nån mansdiskriminerande extremvariant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt fel? Bläddrade tillbaka lite i några trådar och hittade lite quotes:

Det var bara några uttrag från dina uttalanden så jo tack, min bild av dig är rätt så jävla klar.

Det Gudrun och Tiina i FI predikar är inte vanlig feminism utan nån mansdiskriminerande extremvariant.

Ser ingen patriotism och sverigedemokrati i det där=P Kritiskt inställd till det mångetniska samhället däremot.

Men homofob kan jag erkänna att jag är.

Tror du hade upfattat mig som en helt annan person om du hade träffat mig, har inga kompisar med samma åsikter för folk med samma åsikter som mig är oftast rasistiska våldsromantiska alkoserade skinnhuven.

Tycker det är ganska tråkit om du ska tycka illa om mig bara för jag har lite andra åsikter än dig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor