Explosiv Anka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hmm.. Typ en rosa iPod, rosa kläder, och kanske Xbox360 När kommer Xbox360.. och hur mkt kostar det ? Snälla måla dig rosa också, eller föresten önska dig kläder med pride färgerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag tror typ ingen här kommer ge nåt till nån annan, bara ta, ta, ta... Ger alltid till hela familjen. Vill inte ha pengar i julklapp, känns så opersonligt. Har inte tänkt så mkt på julen än. Blir nog ett Ratchet: Gladiator (PS2) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Hmm.. Typ en rosa iPod, rosa kläder, och kanske Xbox360 När kommer Xbox360.. och hur mkt kostar det ? 360 kommer nu 2:a november(? möjligtvis senare i Sverige...eller vänta...skriver jag om LCS nu wtf...aja) och med hårddisk 4000 kr och utan 3000, andra saker ingår i 4000kr-paketet men minns inte...Crusader har jag för mig gjorde en tråd om det i Spel-forumet för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Snälla måla dig rosa också, eller föresten önska dig kläder med pride färgerna. Eh.. bundna könsroller någon? Varför skulle en viss färg vara förpassad till ett visst kön/sexuallitet? Usch tycker så illa om personer som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 360 kommer nu 2:a november(? möjligtvis senare i Sverige...eller vänta...skriver jag om LCS nu wtf...aja) och med hårddisk 4000 kr och utan 3000, andra saker ingår i 4000kr-paketet men minns inte...Crusader har jag för mig gjorde en tråd om det i Spel-forumet för ett tag sen. 2 december är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 1: PSP 2: Money Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 .ere bara 2 månader? åfan. ja.. 1. Massa skivor. 2. En Elbas ( om ja inte köper de innan såklart.. ) 3. PENGAR 4. En dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Pengar, mobil, filmer, dator, spel mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Cash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ny kompositklubba (Hockey), Bidrag till Spyder Rodeo markör å tillbehör (Paintball) ^^, och kanske nått PS2 spel. Å åt familjen får man väl ge nå korsordsbok åt morsan (hon gillar korsord), å farsan får man väl fundera lite, å syrran kan ju få en mikro eller nått (Hon ska flytta), sen syrrans pojkvän får väl hantlar eller liknande saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) En slant kanske, nåt spel... Och en ny iPod. Redigerad 17 oktober, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Det jag vill ha..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Det jag vill ha..? Lindsay Lohan som poserar naken för dig vore väl något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bosse Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Lindsay Lohan som poserar naken för dig vore väl något? Bah, så förnedrande och manschauvinistiskt, bah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Skivor. Massvis med skivor. En rejäl slant skulle sitta fint också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Det jag vill ha..? Pengar så du kan ta bort dom där jävla fräknarna på tjejen.. USCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Eh.. bundna könsroller någon? Varför skulle en viss färg vara förpassad till ett visst kön/sexuallitet? Usch tycker så illa om personer som dig. Tackar, var inte så jätte seriös. Men med tanke på att alla andra har mer eller mindre gay-anklagat perlan, så tyckte jag att jag kunde försöka vara lite "rolig" vilket tydligen inte uppskattades av dig =P Har själv en rosa tröja faktist och har funderat på att köpa en rosa ipod. Men du kan väl hålla med om att råsa är en lite mer "tjejig" färg än blå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ny kompositklubba (Hockey), Bidrag till Spyder Rodeo markör å tillbehör (Paintball) ^^, och kanske nått PS2 spel. Å åt familjen får man väl ge nå korsordsbok åt morsan (hon gillar korsord), å farsan får man väl fundera lite, å syrran kan ju få en mikro eller nått (Hon ska flytta), sen syrrans pojkvän får väl hantlar eller liknande saker Orka paintball.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts