Jump to content

Julklapp

Ceone
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 159
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hmm.. Typ en rosa iPod, rosa kläder, och kanske Xbox360 :(

När kommer Xbox360.. och hur mkt kostar det ?

360 kommer nu 2:a november(? möjligtvis senare i Sverige...eller vänta...skriver jag om LCS nu wtf...aja) och med hårddisk 4000 kr och utan 3000, andra saker ingår i 4000kr-paketet men minns inte...Crusader har jag för mig gjorde en tråd om det i Spel-forumet för ett tag sen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

360 kommer nu 2:a november(? möjligtvis senare i Sverige...eller vänta...skriver jag om LCS nu wtf...aja) och med hårddisk 4000 kr och utan 3000, andra saker ingår i 4000kr-paketet men minns inte...Crusader har jag för mig gjorde en tråd om det i Spel-forumet för ett tag sen.

2 december är det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny kompositklubba (Hockey), Bidrag till Spyder Rodeo markör å tillbehör (Paintball) ^^, och kanske nått PS2 spel.

Å åt familjen får man väl ge nå korsordsbok åt morsan (hon gillar korsord),

å farsan får man väl fundera lite, å syrran kan ju få en mikro eller nått (Hon ska flytta), sen syrrans pojkvän får väl hantlar eller liknande saker :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eh.. bundna könsroller någon? Varför skulle en viss färg vara förpassad till ett visst kön/sexuallitet?

Usch tycker så illa om personer som dig.

Tackar, var inte så jätte seriös. Men med tanke på att alla andra har mer eller mindre gay-anklagat perlan, så tyckte jag att jag kunde försöka vara lite "rolig" vilket tydligen inte uppskattades av dig =P

Har själv en rosa tröja faktist och har funderat på att köpa en rosa ipod. Men du kan väl hålla med om att råsa är en lite mer "tjejig" färg än blå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny kompositklubba (Hockey), Bidrag till Spyder Rodeo markör å tillbehör (Paintball) ^^, och kanske nått PS2 spel.

Å åt familjen får man väl ge nå korsordsbok åt morsan (hon gillar korsord),

å farsan får man väl fundera lite, å syrran kan ju få en mikro eller nått (Hon ska flytta), sen syrrans pojkvän får väl hantlar eller liknande saker ^_^

Orka paintball....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor