Vice. Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Spel. Och pengar till thailand, men det blir spel... Och ett par fula kalsingar. Får alltid det av morsan. "Ju fulare desstu bättre," är hennes filosofi. Redigerad 17 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Om man börjar byta pengar med varandra har man ju missuppfattat meningen med julklappar. Min familj ger mina kusiner pengar. Mina kusiners familj ger mig pengar. Vad är meningen? Julklappar ska vara personliga och kärleksfulla, om det är pengar kan det lika gärna kvitta. Förutom av farmor eller så som inte har så lätt att göra stan. Men visst, dags att börja snickra på en önskelista kanske. Redigerad 17 oktober, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Pengar, En soft air gun (+ kolsyra,magasin,skydd och ammo), en plastma tv, mer pengar.. Pengar.. Uh. Jag behöver pengar.. ! Är dålig på att önska mig saker.. Vet inte vad jag vill ha.. Hm.. Och så får jag väl försöka övertala farsan att köpa en Winchester .22.., till sig själv.. Som jag sedan skulle vilja låna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Kommer att önska mig Indigo Prophety till ps2. Redigerad 17 oktober, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Nej Iskall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag tror typ ingen här kommer ge nåt till nån annan, bara ta, ta, ta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 En ny innebandyklubba och PSP har jag kommit på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag tror typ ingen här kommer ge nåt till nån annan, bara ta, ta, ta... Jag presenter till familjen. Gör inte alla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 En Sony Ericsson W900. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag presenter till familjen. Gör inte alla det? Yez, Jag ritar en teckning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Till mor: Rosor, och en middag på Napoelon. Till far: DVD Skivor Till Familjen: En ny telefon. Till Johanna: Rosor & Förlova oss. Från Mor: Unknown Från far: Ny Datorn Från Johanna: Samma tror jag väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag presenter till familjen. Gör inte alla det? Jag gör inte det eftersom att jag inte har några syskon, och mina föräldrar vill inte ha något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag gör inte det eftersom att jag inte har några syskon, och mina föräldrar vill inte ha något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Paiste 2002 18" Power Crash ett cymbalställ o pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag vill ha snälla föräldrar i julklapp haha..som om det skulle hända vet faktiskt inte vad jag vill ha. brukar inte orka önska mig nånting och sen får dom köpa nått som dom tycker passa mig, ofats kläder,parfym och dylikt. gillar hällre att jobba ihop till pengar än att bara få faktiskt. Men jag tackar ju inte nej om jag får Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag presenter till familjen. Gör inte alla det? Jag ger till hela släkten.. Önskar mig kläder och pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag presenter till familjen. Gör inte alla det? Nej, vår familj har slutat med sånt trams (undra hur många trådar jag sagt det i nu =P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Pengar. vill inte ha nåt annat, och får inte nåt annat Bra samma här. Kan försöka fixa Bill Gates förmögenhet på mitt konto. Va kan han ha? 70 Miljarder... Räcker det? Eller är det mer? Jaja i vilket fall så delar vi 50/50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Jag har övertygat mor min att vi ska köra med samma taktik som KalleR's familj, alltså får jag förmodligen bara pengar. De kommer förmodligen gå till en Line6 Spider II-förstärkare, så.. det är väl en sån jag vill ha. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) En soft air gun med klibbtavla <---(Kommer aldrig få) och NFS: Most Wanted (PC) Redigerad 17 oktober, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts