icy_fire Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 När jag försöker starta mitt san andreas på min dator så kommer de up en ruta där de står: Orginal disc could not be found or authenticated Det är ingen kopia kan jag dock påpeka Det konstiga är att på min andra dator dungerar det utan problem :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Det konstiga är att på min andra dator dungerar det utan problem :'( Spela på den då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Fixa en crack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Spela på den då. Går men jag har fel på grafik kortet så de blir ränder över hela bilden så de är inte så kull att spela då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Går men jag har fel på grafik kortet så de blir ränder över hela bilden så de är inte så kull att spela då? Ta grafikkortet från den datorn spelet inte fungerade på, då blir det kull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ta grafikkortet från den datorn spelet inte fungerade på, då blir det kull. Går inte den ena är bärbar och den andra stationär så de lär bli lite knepigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Går inte den ena är bärbar och den andra stationär så de lär bli lite knepigt De är väl DVD? du kanske inte har rätt Cdläsare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 De är väl DVD? du kanske inte har rätt Cdläsare De är inge fel på cd läsaren för den kan läsa dvd och till och med bränna dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 De är inge fel på cd läsaren för den kan läsa dvd och till och med bränna dvd Ok.. då har ja ingen aning.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
icy_fire Skrivet 17 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Fixa en crack? Vart då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 (redigerad) Vart då ? Sök. kolla din msn Redigerad 17 oktober, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts